خبر های امروز : 3
فرهنگی | - شماره خبر : 5458
1403-08-01 08:01 https://hormoz.ir/short/V1o1Y
مسئول خانه جوان شهرستان حاجی‌آباد:
جشنواره نوآوین در حاجی‌آباد آغاز به کار کرد
مسئول خانه جوان شهرستان حاجی‌آباد از آغاز به کار جشنواره نوآوین ویژه نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل امانی، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و فضای مجازی ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی‌آباد، جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای نوآوین ویژه پسران نوجوان در شهرستان حاجی‌آباد آغاز به کار کرد.

وی افزود: این جشنواره در دو موضوع روایت پیشرفت و دغدغه‌های نوجوانان در چهار بخش فیلم کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و گزارش خبری برگزار می‌شود‌.

مسئول خانه جوان حاجی‌آباد بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در این جشنواره برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه سواد رسانه ای برای قشر نوجوان است تا بتوانیم نوجوانان را بیش از پیش با اهمیت و تاثیر رسانه در جامعه آشنا کنیم.

امانی همچنین تصریح کرد: فلسفه نامگذاری این جشنواره با عنوان نوآوین نیز به دلیل آشنایی جوانان باواهمیت و تاثیر رسانه در جامعه می‌باشد، در واقع نوآوین تلفیقی از نوجوان و نام شهید آوینی یکی از شهدای شاخص در زمینه هنر و رسانه است.

وی ادامه داد: در این جشنواره، علاوه بر آموزش نوجوانان در زمینه فضای مجازی و رسانه و ایجاد رقابت هنری، به بازدیدهایی از کارخانه‌ها،  کارگاه‌های تولیدی و معادن سطح شهرستان حاجی‌آباد جهت آشنایی نوجوانان با پیشرفت‌های کشور پرداخته می‌شود.

مسئول خانه جوان حاجی‌آباد گفت: همچنین سعی می‌شود در این رویداد از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم نهاد و ارگان‌های مرتبط با نوجوانان و فضای مجازی بهره‌مند شویم. 

امانی در پایان تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند آثار هنری خود را  تا پنجم آبان به دبیرخانه جشنواره واقع در خانه جوان شهرستان‌ حاجی‌آباد تحویل دهند.

انتهای خبر/

نظرات