حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۸ پروژه برق منطقه‌ای در دهه فجر

افتتاح ۸ پروژه برق منطقه‌ای در دهه فجر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان از افتتاح هشت پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، فرشاد آدینه‌پور صبح امروز در نشست خبری، ضمن تشریح پروژه‌های دهه مبارک فجر از افتتاح هشت پروژه بزرگ برق منطقه‌ای در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان ضمن بیان اینکه این هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود، افزود: پست ۴۰۰ کیلوولت تزرج حاجی‌آباد، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های برق منطقه‌ای هرمزگان در جنوب کشور است که همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح رسمی می‌شود و همچنین، کار تأمین برق طرح‌های مختلف حیاتی کشور را انجام می‌دهد.

آدینه‌پور بیان داشت: پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت بندرخمیر نیز با ظرفیت ۲۵ مگاولت آمپر و با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص افتتاحی در سفر رئیس‌جمهور به استان است که این پروژه وارد مدار شده و در حال جابجایی بار به این پست هستیم.

وی، خط ۶۳ کیلوولت پردیس حسنلنگی بندرعباس به طول ۳۰ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت دشتی پارسیان، توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت پست آنامیس در ۱۵ متر، احداث پست ۶۳ کیلوولت باورد بندرلنگه و همچنین افزایش ظرفیت پست برق ۱۳۲ کیلوولت سرچاهان از ۳۰ به ۶۰ علاوه بر افزایش پایداری و قابلیت اطمینان در منطقه جنوب سرچاهان، تامین برق گلخانه‌ها و کشاورزی را انجام می‌دهد و این پروژه‌ها از جمله مواردی است که در سفر رئیس‌جمهور وارد مدار تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان در پایان افزود: افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت دژگان آخرین پروژه‌ای است که در سفر ریاست‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

آدینه‌پور بیان کرد: پست برق دژگان، تأمین برق سایت پرورش میگو در شهر سایه خوش و همچنین تأمین برق روستای دژگان و تا حدی لمزان انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: در تلاشیم دهه فجر سال آینده نیز پروژه‌های خوبی را به مردم استان هرمزگان تقدیم کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان اضافه کرد: انرژی داده‌شده به مشترکین شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین شاخص عملکردی این شرکت نام برد و بیان داشت: باتوجه به رشد صنعت، این میزان عملکرد قابل قبول است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از