حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خبر داد:

۵ هزار کولر به نیازمندان جنوب‌کشور اهدا می‌شود

۵ هزار کولر به نیازمندان جنوب‌کشور اهدا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان از توزیع ۵ هزار دستگاه کولرگازی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان خبر داد.

 یاسین باوقار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: در جهت تحقق‌بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی ۵ هزار دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان با حضور مسئولان لشکری و کشور فردا سه‌شنبه توزیع خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه در راستای محرومیت‌زدایی ۵ هزار دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع می‌شود، افزود: تعداد ۵ هزار دستگاه کولرگازی به مددجویان در استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.
 وی ضمن اعلام مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهیه این کولرها گفت: قریب به  یک هزار ۸۰۰ دستگاه از کولرها متعلق به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان است. 
 باوقار دستگیری از نیازمندان را رسالت بسیج سازندگی دانست و گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی باروحیه بسیجی و ایثارگری برای خدمت به مردم و نیازمندان در صحنه حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.
 وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات مهمی انجام داده است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلفی برای رفع محرومیت اقدامات شایسته و ارزشمندی انجام داده که در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت سد تغذیه مصنوعی دشت سیرمند، راه‌سازی، ساخت مسکن مددجویان و مسجد در روستاهای محروم، اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی به مناطق محروم و غیره بوده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از