حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

۲۸ هنرستان «جوار صنایع» در هرمزگان آماده بهره‌برداری

۲۸ هنرستان «جوار صنایع» در هرمزگان آماده بهره‌برداری

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۸ هنرستان جدید جوار کارگاهی و صنایع در استان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ محمد قویدل گفت: ۲۸ هنرستان در جوار صنایع و کارخانه‌های هرمزگان راه‌اندازی شده است که این صنایع در آموزش هنرستانی با آموزش و پرورش استان همکاری خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: احداث هنرستان‌های جوار صنایع که به صورت مستقل و اشتراکی در حال فعالیت هستند، از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه توجه به آموزش‌های فنی و مهارتی بوده است.

قویدل ادامه داد: به‌دنبال آن هستیم تا آموزش را به سمت محیط واقعی کار ببریم؛ چرا که هنرستان‌ها فرصتی ویژه برای شکوفایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان هستند.

وی یادآورشد: همچنین در سفر رئیس جمهور به استان، در حوزه عمرانی نیز افزون بر ۲۰۰ فضای آموزشی در قالب ۸۰۰ کلاس درس احداث و آماده بهره‌برداری است.

قویدل ادامه داد: ۶ سالن سرپوشیده ورزشی و همچنین ۶۰ زمین ورزشی درون مدرسه‌ای و زمین بازی‌های ساحلی نیز آماده افتتاح است.

به گفته وی، در سفر رئیس جمهور به استان مرکز رفاهی فرهنگیان در سرخون بندرعباس نیز به طور رسمی افتتاح خواهد شد که نخستین مرکز رفاهی برای فرهنگیان پس از حدود دو دهه است.

قویدل ابراز کرد: در استان هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز با همت فرهنگیان پرتلاش در جای جای این استان در حال تحصیل هستند و برخی از فرهنگیان ما در مناطق دور دست با حداقل امکانات برای پرورش نسلی توانمند تلاش می‌کنند که مرزداران دانش این سرزمین به شمار می‌روند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از