حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

۱۵۶۱ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

۱۵۶۱ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از ۱۵۶۱ اجرای برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار اباذر سالاری صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج با آرزوی شکل‌گیری بسیج جهانی برای دفاع از مظلومان اظهار کرد: بسیج همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری پر رنگ و موثر داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: بسیج با حضور مقتدر در هنگام جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، گام‌های بلندی در صیانت از کشور برداشت و پس از آن نیز در عرصه‌های دیگر خود را وقف خدمات‌رسانی به کشور کرد. 

سردار سالاری گفت: بسیج در زمان سیل و زلزله، هنگام همه‌گیری بیماری کرونا، محرومیت‌زدایی و خدمات‌دهی به محرومان سرآمد بوده و تلاش‌های فراموش نشدنی انجام داد. 

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و افراد غیرنظامی در فلسطین، گفت: زمانی در کشور ما تنها به خاطر جان باختن یک دختر تمام رسانه‌های خارجی هجمه‌های مختلفی ایران ایجاد کردند و سازمان‌های بین المللی نیز بر همین رویه را ادامه دادند اما در ماجرای کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند. 

وی تاکید کرد: متاسفانه سیاست‌های حقوق بشری غرب دوگانه است و هر کجا منافع آنها ایجاب کند چشم بر تمام جنایات می بندند و کشتار بی رحمانه مردم در فلسطین را نمی بینند و محکوم نمی کنند. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و تبریک این روز به تشریح برنامه‌های محوری سپاه استان در این روز اشاره کرد و گفت: شعار محور این هفته "بسیج امید ملت ایران است" در این هفته بالغ بر ۱۵۶۱ برنامه در رده‌های مختلف بسیج در سطح استان و در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، محرومیت زدایی، بهداشتی، درمانی و آموزشی اجرا می‌شود. 

سالاری تصریح کرد: در هفته بسیج به منظور محرومیت‌زدایی، گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم اعزام و خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه خواهند داد. 

وی ادامه داد: در این هفته، افتتاح پروژه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و عمرانی را خواهیم داشت و در مجموع در این مدت، ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: بحث کلنگ زنی تامین آب آشامیدنی ۱۱۰ روستا استان هرمزگان را در این هفته خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با همکاری خیرین و دولت این روستاها تا پایان سال به آب شرب سالم دسترسی یابند. 

سردار سالاری ابراز داشت: سال گذشته به ۷۲ روستای استان آبرسانی شد که اقدام مؤثری بود در هفته بسیج همچنین افتتاح کارگاه‌های اشتغال‌زایی با تسهیلات اعطایی از سوی بسیج را خواهیم داشت. 

وی، اعطای جهیزیه به ۶۰۰ نوعروس هرمزگانی، احداث راه روستایی، چمن مصنوعی و سالن ورزشی و تعمیر ۱۰۰ باب منزل را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: در هفته بسیج ۱۰ واحد مسکونی محرومان و دو مرکز بهداشتی و درمانی نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی زیادی نیز تدارک دیده شده گفت: برگزاری همایش نسل سلیمانی‌ها، برگزاری یادواره شهدای مظلوم فلسطین، غبار بی قبور شهدا و دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از