حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

حادثه تروریستی کرمان سبب روسیاهی دشمن شد

حادثه تروریستی کرمان سبب روسیاهی دشمن شد

مسئول نمایندگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: حادثه تروریستی کرمان، باعث روسیاهی دشمنان پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام موسی پولادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ضمن تسلیت به ملت ایران در پی حادثه تروریستی برای زائران سردار سلیمانی اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان باعث روسیاهی دشمن و پیروزی ملت ایران می‌شود. 

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه حواسمان باشد در حادثه تروریستی کرمان در پازل دشمن حرکت نکنیم و برخی از افراد می‌گویند اگر زمان شهادت حاج قاسم انتقام سخت گرفته بودیم این اتفاقات نمی‌افتاد، عنوان کرد: هنگام شهادت حاج قاسم انتقام گرفتیم و همچنان دست بردار نیستیم و زمانی انتقام کامل می‌شود که ما در قدس نماز بخوانیم و آن انتقام حاج قاسم است.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: هنگام شهادت حاج قاسم عین‌الاسد که یکی از پایگاه‌های بسیار مهم و استراتژیک آمریکا است که حتی زمان جناب ترامپ رئیس جمهور وقت هنگامی که می‌خواست بیاید کشور عراق جرات نکرد در منطقه امن و سبز بغداد عراق بنشیند؛ اما رفت در عین الاسد نشست و آنجا حضور پیدا کرد و مهمترین مرکز راداری و جنگ الکترونیک، پهبادی و...پیچیده‌ترین آنها در عین‌الاسد بود که رزمندگان اسلام آن را شخم زدند و آمریکا جرات نکرد نفس بکشد، تجهیزات‌های پیشرفته آمریکا در کشورهای مختلف توسط ایران زده شد؛ اما بازهم جرات نکرد چیزی بگوید.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و اسلام هر جنایتی مرتکب شوند ۱۰ برابر آن سیلی می‌خورند، محور مقاومت در فلسطین، حیثیت اسرائیل و امریکا را نابود کرده است و در تاریخ سابقه نداشته که رژیم منحوس صهیونیستی اینگونه با افتضاح شکست بخورند و روسیاه شوند، اگر این رژیم کودک‌کش، ۱۰ بار دیگر غزه را شخم بزنند نمی‌تواند آبروی از دست رفته خود را بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی مظلوم اما مقتدر است؛ تنها پشتیبان آن، آزادی‌خواهان جهان هستند، شاهکار امام بود که ملت ایران را بیدار کردند و ملت ایران نیز رژیم منحوس پهلوی را نابود کردند و همان کار که در مقیاس جغرافیای ایران به دست امام راحل اتفاق افتاد در مقیاس جهانی به دست انقلاب اسلامی و محور مقاومت در حال رخ دادن است و ملت‌های آزادی‌خواه جهان درحال بیدار شدن هستند و طولی نخواهد کشید که ملت‌های آزادی‌خواه دنیا، استکبار جهانی و دنیای کفر را نابود خواهند کرد.

حجت‌الاسلام پولادی مطرح کرد: انقلاب اسلامی کار خودش را در حال انجام است و هدف نهایی ما انتقام نیست بلکه نابودی کامل اسرائیل و ظلم است؛ هیچ یک از انبیا و امامان برای انتقام گرفتن نیامدند بلکه برای از بین بردن ظلم و هدف جمهوری اسلامی نیز همین است.

وی تاکید کرد: در مسئله کرمان نباید میدان نبرد را گم کنیم و میدان نبرد، میدان جنگ و درگیری است تا رفع کامل فتنه در عالم و این فرموده امام راحل است جنگ جنگ تا رفع کامل فتنه در عالم و فتنه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: انتقام در مسئله کرمان گرفته می‌شود؛ اما میدان جنگ میدان عقلانیت و درایت است زور بازو، امکانات و ادوات مراحل بعدی است و اصل قصه درایت است کسانی در میادین جنگ پیروز می‌شوند که اهل تدبیر بودند.

حجت الاسلام پولادی افزود: حاج قاسم قبل از اینکه بخواهند از موشک و اسلحه و زور بازو استفاده کند آدمی اهل تدبیر بودند و دشمن این کار در کرمان را برای شکست اراده ملت ایران و انداختن نیروهای ارزشی به جان یکدیگر است؛ اما نباید در حال حاضر در پازل دشمن بازی کنیم.

وی عنوان کرد: مغز متفکر و محور اصلی مقاومت، امروز در منطقه انقلاب اسلامی ایران است و این را همه آزادی‌خواهان جهان می‌دانند و دشمنان داخلی و خارجی نیز بر آن واقف هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از