حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

رئیس پلیس فتا هرمزگان:

چهارمین پویش کودکان سایبری در هرمزگان اجرا می‌شود

چهارمین پویش کودکان سایبری در هرمزگان اجرا می‌شود

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: چهارمین پویش کودکان سایبری با هدف افزایش سواد رسانه‌ای در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛، احسان بهمنی در نشست خبری از اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف افزایش سواد رسانه‌ای معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان افزود: افزایش آگاهی‌ خانواده‌ها، ارتقاء نقش مدارس، جامعه و سکوهای محتوایی در ایمنی کودکان در فضای مجازی از جمله اهداف اجرای این پویش است.

بهمنی گفت: برنامه‌های پویش با عناوین «کودکان و ایمنی سایبری»، «خانواده و والدین سایبری»، «دوستان و بازی‌های سایبری»، «مدرسه و آموزش سایبری»، «جامعه و فرهنگ سایبری»، «سکو‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی» و «پلیس فتا حامی کودکان سایبری» نام گذاری شده‌اند.

وی اذعان داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در آموزش و پرورش و دیگر سازمان ها، پخش موشن گرافی و زیرنویس از تلویزیون و برگزاری مسابقات در ادارات بخشی از برنامه‌های پویش است.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان ابراز داشت: پلیس فتای هرمزگان در زمینه پیشگیری از جرایم رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

بهمنی با بیان اینکه پویش کودکان سایبری به صورت سالانه یکبار و سراسری در کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پویش با هدف افزایش سواد رسانه‌ای در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره ۱۵۲ شهید در استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: مدیون خون شهدا هستیم و باید یاد و خاطره این والامقامان را گرامی بداریم و به خانواده معزز شهدا سرکشی کنیم و بودن در کنار خانواده آنان، تنها به مراسم و ایام خاص خلاصه نشود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از