حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/28 | 2024/05/17

Logo

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس مطرح کرد:

پرداخت ۲۸میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان

پرداخت ۲۸میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک بندرعباس گفت: در سال ۱۴۰۲، مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان اعتبار در قالب کمک‌هزینه احداث و تعمیرات مسکن برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه یک بندرعباس هزینه شده است.

مسیح الله مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: تأمین مسکن محرومان، گران‌ترین و ماندگارترین خدمتی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به جامعه هدف خود ارائه می‌کند و درعین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیازمندان است که همواره تلاش کرده‌ایم با تخصیص اعتبارات مناسب و با همکاری و همراهی خیرین نیک‌اندیش این مشکل و دغدغهٔ خانواده‌های تحت حمایت را برطرف کنیم.

وی اظهار داشت: کمک به احداث و تعمیر مسکن محرومین از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت‌رسانی به مددجویان در راستای توانمندسازی خانواده‌ها است که در سال ۱۴۰۲، مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در قالب احداث و تعمیرات کلی و جزئی واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه یک بندرعباس هزینه شده است. 

مرادی افزود: از کل اعتبار هزینه شده دراین‌خصوص، مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعتبارات امدادی و وام‌های بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجوئی جدید هزینه شده است که عملیات احداث آنها در سال گذشته آغاز گردیده و به‌زودی در سال جاری تکمیل، تحویل خانواده‌ها و بهره‌برداری خواهند رسید که از این تعداد مسکن احداث شده تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سال گذشته همچنین در بحث تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضاهای جانبی مسکن مددجویان تعداد ۸۵ مورد خدمت با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره)، به مددجویان معزز و واجد شرایط ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: این نهاد تلاش می‌کند تاحدامکان و توان و با هم‌افزایی و همراهی نیکوکاران گرامی، نسبت به ارائه خدمات اثربخش و هدفمند به جامعه هدف خود اقدام و مشکلات اساسی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه مسکن مرتفع کند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از