حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

روایتی از سومین شهید مدافع حرم هرمزگان؛

پدری رفت تا امنیت پایدار بماند

پدری رفت تا امنیت پایدار بماند

شهید والا مقام رضا زارعی جوانی ۴۰ ساله است و به مدت ۲۰ سال در نیروی دریایی سپاه در حال مجاهدت بوده است و از این شهید نیک نام سه فرزند دختر به یادگار مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ فرهنگ ایثار و شهادت در میان ایرانیان موج می‌زند و چه زیبا در بزنگاه‌های مختلف این غیورمردان میهنمان با فدا کردن جان شیرینشان امنیت را به وجود می‌آورند.

انقلاب اسلامی ایران از بدو تشکیل آن دفاع از مظلوم سرلوحه آن بوده و فرقی نمی‌کند این مظلومان در ایران باشند یا در سایر مناطق اسلامی از امامین انقلاب خوب آموخته‌اند که هر جا فریاد مظلومی بلند است باید به آن رسیدگی کرد.

درخت تناور انقلاب با خون پاک شهدا از ابتدای آن آبیاری شده است

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مانند درختی پربار امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و همان گونه که امام راحل فرمودند این انقلاب به سایر مناطق نیز صادر شده و باعث بیدار ملت‌های مسلمان شده است.

درخت تناور انقلاب با خون پاک شهدا از ابتدای آن آبیاری شده واین شهدا هستند که با تقدیم جانشان این انقلاب را زنده نگه داشته‌اند چه در دورانی که برای پیروزی آن پیش از سال ۱۳۵۷ جنگیدند و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم اینک نیز برای پایداری آن با دشمنان داخلی و خارجی نیز در حال نبرد هستند و از ایران اسلامی این حرم امن دفاع می‌کنند.

در میان شهدایی که این انقلاب تقدیم کرده شهدایی هستند که به تاسی از سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از حرم امامان ما در کشورهای مختلف حضور دارند و درس مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان را به سایر ملت‌ها می‌دهند و خداوند توفیق شهادت در راه حق را نصیب آن‌ها می‌کند.

شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خریدار آن‌ها است

شهدای مدافع حرم، شهدایی که برای دفاع از حرم اهل‌بیت در سوریه و عراق حضور می‌یابند و چه زیبا حضرت زینب(س) خریدار آن‌ها می‌شود و توفیق شهادت در راه اهل‌بیت نصیب آنها می‌شود.

استان هرمزگان نیز سهم خود را از شهدای مدافع حرم به سه تن رسانده که تازه‌ترین شهید آن رضا زارعی است که بامداد جمعه ۱۲ اسفندماه شربت شهادت را در سوریه نوشیده است.

شهید رضا زارعی که یکی ازپاسداران غیور منطقه یکم نیروی دریایی سپاه است برای انجام ماموریتی در کشور سوریه حضور داشته است که بر اثر شلیک موشک جنگنده‌های رژیم جنایتکارصهیونیستی خداوند توفیق شهادت را به آن داده است.

شهید والا مقام رضا زارعی جوانی ۴۰ ساله است و به مدت ۲۰ سال در نیروی دریایی سپاه در حال مجاهدت بوده است و از این شهید نیک نام سه فرزند دختر به یادگار مانده است.

هر چند که خبر شهادت شهید زارعی باعث تاثر همکاران و دوستان وی قرار گرفت که دیگر از برکت حضور این شهید بی‌‌بهره می‌شوند؛ اما همه یک نظر جامع داشتند شهادت حق این همه خوبی‌ها و مسئولیت‌پذیری‌های این شهید بزرگوار بود.

 امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم 

خبر شهادت رضا زارعی همزمان با برگزاری انتخابات به ملت ایران رسید و چه زیبا پدر شهید تختی‌نژاد، دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان در حالی که بغض راه گلویش را گرفته بود اما با صلابت خطاب به پدر شهید زارعی می‌گفت: این پسر من و شما و سایر شهدا رفتند تا ما امروز به راحتی در انتخابات شرکت و در امنیت کامل مسئولان خود را برگزینیم.

پدر شهید تختی‌نژاد ادامه داد: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم و شهدای مدافع حرم رفتند تا با دشمنان بجنگند و دشمنان جرات نگاه کردن به حرم امن یعنی ایران اسلامی را نداشته باشند.

علی‌ای حال هر چند که مردم هرمزگان ناراحت هستند که مردی را از دست داده‌اند که در اخلاق و عمل نمونه بوده؛ اما به گفته سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه شهید زارعی عاشق شهادت بود و هنگامی که این شهید بلند مرتبه و سایر همرزمانش به ماموریت می‌روند به عشق شهادت قدم بر می‌دارند و به خداوند وصل و آسمانی می‌شوند.

گفتنی است پیکر شهید رضا زارعی روز گذشته در میان جمعیتی از دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فرودگاه بندرعباس وارد کشور شد.

مراسم تشییع این شهید والا مقام نیز ساعت ۹ صبح امروز در شهر بندرعباس برگزار و مراسم تدفین آن ساعت ۱۵ امروز در روستای کرمون بخش شمیل بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از