حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون بنیاد شهید هرمزگان بیان کرد:

پایبندی مردم به نظام عامل شکست امپراتوری دروغ

پایبندی مردم به نظام عامل شکست امپراتوری دروغ

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: مردم به نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران پایبند هستند و همین موضوع، عامل شکست امپراتوری دروغ شد.

عبدالرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با بیان اینکه انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز یک چالش و یک تضاد گفتمانی بین اسلام و استکبار جهانی شد، اظهار کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار جهانی که در واقع برآمده و شکل گرفته در چارچوب گفتمان مدرنیته غربی بود، در مقابل این انقلاب ایستاد و این تقابل همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با اشاره به اینکه در این صحنه تقابل، انقلاب اسلامی توفیقات متعددی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی، ضرباتی را به پیکره تدابیر، نقشه‌ها و طراحی‌های جهان استکبار درمنطقه وارد کرده است، و در دفاع از کیان کشور، انقلاب اسلامی و مردم کشور و منطقه اقدامات موثری را داشته است. 

وی همچنین تأکید کرد: البته این تقابل یک تقابل یک طرفه نیست که دائماً‌ پیروزی و توفیق از آن ما باشد و طرف مقابل هم توفیقاتی دارد، یکی از توفیقاتی که نظام استکبار پیدا کرد که در اغتشاشات سال گذشته شاهد جنگ روانی و جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای بودیم.

یوسفی ادامه داد: امپراطوری رسانه ای غرب به دو امر توجه جدی دارد؛ یکی تصویرسازی و یکی روایت‌گری و تلاش می‌کند از یک سو، تصویر سیاه و مخدوش از نظام اسلامی و حرکت‌های جمهوری اسلامی و از سوی دیگر روایت‌هایی نادرست و بلکه جعلی را از حوادث مختلف داشته باشد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان همچنین اذعان داشت: البته واقعاً جمهوری اسلامی و محور مقاومت در همین سال‌های اخیر، به جبهه استکبار ضربات اساسی زد و بسیاری از توطئه‌ها و نقشه آن‌ها را منهدم کرد.

وی با اشاره به چرایی شکل‌گیری اعتراضات سال گذشته، تصریح کرد: جان باختن خانم مهسا امینی سبب همه این اعتراضات نیست، بلکه یک نارضایتی‌های انباشته وجود داشته که مرگ ایشان آن را شعله‌ور کرد.

یوسفی در پایان تأکید کرد: دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفند و توطئه‌ای بهره برد اما خروجی همه اینها، آن چیزی نبود که دشمن به دنبالش بود، لذا در اغتشاشات سال گذشته، دشمن در این جنگ ترکیبی، بر روی رهبر معظم انقلاب متمرکز شده و از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و رهبری استفاده کردند که باز هم به درهای بسته خوردند و مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از