حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس اداره اوقاف فین خبر داد:

وقف سردخانه آرامستان در رضوان‌ فین

وقف سردخانه آرامستان در رضوان‌ فین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرخمیر و بخش فین از وقف سردخانه آرامستان در دهستان رضوان بخش فین خبر داد.

رضا محرم‌زاده در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی هرمز، اظهار کرد: یک دستگاه سردخانه جهت متوفی به ارزش یک میلیارد ریال در روستای رضوان بخش فین وقف از توابع شهرستان بندرعباس توسط علیرضا رنجبریان وقف شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمیر و فین گفت: واقف خیراندیش نیت وقف خود را جهت استفاده در روستای رضوان عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی که با تعدادی از خیرین کرده‌ایم بتوانیم مکان مناسبی جهت نگهداری آن احداث نمائیم.

 

محرم‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم بر تشویق مردم به نیاز‌های روز جامعه تأکید دارند، گفت: هرکس که در مسیر وقف قدم برمی‌دارد نامش را ماندگار می‌کند.

 

وی تأکید کرد: گاهی وقفی که انجام می‌شود تنها برای نیاز روز است و گاهی علاوه بر نیاز روز جامعه به آینده هم توجه شده است و این نکته‌ها حائز اهمیت است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرخمیر و فین با تأکید بر اینکه وقف‌ها به‌گونه‌ای ایجاد می‌شوند که تا ابد قابلیت استفاده دارند، عنوان کرد: نیت واقفان از اهمیت زیادی برخوردار است و هر امر خیری که مدنظر واقف باشد باید اجرا شود.

 

وی با اشاره به وقف‌های مشارکتی و ضرورت رونق گرفتن این نوع وقف‌ها، بیان کرد: در این زمینه نیز مردم می‌توانند به‌صورت اشتراکی وقف‌هایی برای رفع نیازهای روز جامعه ایجاد کنند. محوریت و رویکرد وقف فقرزدایی و خوداتکایی در جامعه است و گسترش چنین ظرفیت‌ها و فعالیت‌هایی در سطح جامعه بسیار ضروری است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از