حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت نامه شهدا؛

همیشه عاشق امام باشید

همیشه عاشق امام باشید

شهيد غلام آبسینه در فرازى از وصيت نامه‌اش آورده است: خدا را شكر مى‌كنم که امام عزيز را كه نعمت خداوندى است، براى راهنمايى ملت جهان فرستاد و اميدوارم كه در روز قيامت هم شفيع ما باشد. هميشه عاشق امام باشيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ در اولين روز از شهريور ماه سال ۱۳۴۴ در روستای كنارو از توابع شهرستان بندرعباس، شهيد غلام آبسينه به دنيا آمد.

وی كه بر پیشانى، خط سرخ شهادت داشت از كودكى به نماز، دعا و قرآن علاقمند بود.دوره ی دبستان را در همان روستای كنارو به پايان برد و براى ادامه تحصيل به بندرعباس آمد.

شهيد غلام آبسینه  با وجود اين كه محصل بود، فعالانه در راهييمايى‌ها و مراسم مذهبى شركت مى‌كرد. او با شروع جنگ تحميلى به سوى جبهه‌هاى جنوب عازم و در عمليات والفجر ۱ به شدت مجروح شد و پس از بهبود و بازگشت به جبهه در تاريخ۱۹/۱۰/۶۵، عمليات بيت‌المقدس، منطقه عملياتى ام‌الرصاص به شهادت رسيد.

شهيد غلام آبسینه در فرازى از وصيت نامه‌اش آورده است: خدا را شكر مى‌كنم كه توفيق جهاد به من داد و شکر مى‌کنم که امام عزيز را كه نعمت خداوندى است، براى راهنمايى ملت جهان فرستاد واميدوارم كه در روز قيامت هم شفيع ما باشد. هميشه عاشق امام باشيد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از