حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیرکل کمیته امدادهرمزگان خبر داد:

همراهی بانک کشاورزی در توانمندسازی نیازمندان هرمزگانی

همراهی بانک کشاورزی در توانمندسازی نیازمندان هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان گفت: بانک کشاورزی در سال گذشته بالغ بر 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه جهت اشتغال 981 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد را پرداخت نموده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حمید باسره ضمن دیدار با مدیرعامل امور شعب بانک کشاورزی از تعامل مؤثر این بانک در ارائه تسهیلات اشتغال و ودیعه مسکن برای مددجویان این نهاد تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان از تعامل بسیار خوب بانک کشاورزی در سال‌های اخیر با این نهاد عنوان کرد و گفت: بانک کشاورزی در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب وام اشتغال برای ۹۸۱ نفر از مددجویان کمیته امداد را پرداخت نموده است.

باسره با اشاره به تاثیرات تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک‌ها به نیازمندان، افزود: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند در مباحث اشتغال، مسکن و ... سبب توانمند سازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت این نهاد و در نتیجه کاهش فقر و استقلال مالی آنان می گردد.

مهدی جهان‌ نجاتی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: اعتقاد داریم بانک کشاورزی و کمیته امداد هدف مشترکی دارند و ما همواره در کنار کمیته امداد تلاش می کنیم پرداخت تسهیلات به این قشر از جامعه با سهولت و کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان اظهار داشت: در سال جاری مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجرین ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته که تا کنون تعداد ۱۷ فقره پرونده به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از