حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

در گفتگو با رزمنده دفاع مقدس مطرح شد:

همدلی در میدان و پشت جبهه‌ها موج می‌زد

همدلی در میدان و پشت جبهه‌ها موج می‌زد

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس موج همدلی در جبهه و پشت‌ جبهه ایجاد شده بود و بانوان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پرداختند، دور هم جمع می‌شدند و برای رزمندگان نان می‌پختند.

احمد ابریشمی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: در جبهه حق علیه باطل در ظاهر کشور عراق بود؛ اما در اصل آمریکا و دست‌نشانده‌هایش بر علیه کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه انداختند.
 
 رزمنده هشت سال دفاع مقدس مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس زن و مرد، پیر و جوان هرکس در حد توان خود برای مبارزه و شرکت در جنگ حق علیه باطل تلاش می‌کرد و من هم به‌صورت داوطلبانه از طریق نهاد مقدس بسیج به جبهه اعزام شدم.
 
 ابریشمی ادامه داد: ازآنجایی‌که صدام حسین قصد داشت جزایر ما را تصرف کند در یک دوره آموزشی به مدت ۶۰ روز در جزیره کیش حضور داشتم و آموزش مقدماتی دوم را در شهرستان میناب گذراندم و بعد به منطقه عملیاتی دارخوئه که نبردی روبه‌رو با دشمن بود اعزام شدم.
 
 وی افزود: در تیپ ذوالفقار به فرماندهی سردار نبی‌زاده و مسئول مخابرات آن خالد رحمانی حضور داشتم؛ در آن زمان حدود ۱۵ الی ۱۶ سال سن داشتم و درس‌های فراوانی جبهه برایم مشق کرد.
 
 رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورمان برای مبارزه هیچ‌گاه پیش‌قدم نبود؛ اما در مقابل حملات دشمن رزمندگان ما دفاع جانانه می‌کردند.
 
 ابریشمی گفت: شبی که آتش‌بس اعلام شد همچنان ما در خط مقدم حضور داشتیم و ما جشن عراقی‌ها را برای پایان جنگ میدیم که با زدن منور و تیرهای هوایی نشان می‌دادند.
 
 وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس موج همدلی در جبهه و پشت‌جبهه ایجاد شده بود و بانوان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پرداختند، دور هم جمع می‌شدند و برای رزمندگان نان می‌پختند.
 
 رزمنده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: به همراه هشت نفر از دوستان خود که همگی نوجوان و جوان بودیم از طریق پایگاه بسیج شهید تابش شهرستان بندرلنگه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدیم.
 
 ابریشمی تصریح کرد: برای دفاع از کشور و ملت ایران رزمندگان به ندای رهبرمان لبیک گفتیم و بزرگ‌ترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام تبعیت از ولایت‌فقیه بود.
 
 وی خاطرنشان کرد: با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و همدلی ملت ایران همه مشکلات کشور برطرف می‌شود همان گونه که دشمن همواره درصدد ضربه به کشورمان از طریق‌های مختلف است؛ اما با اتحادی که مردم ایران دارند تمام بدی‌های دشمنان ما به خودشان باز می‌گردد.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از