حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/17 | 2024/07/07

Logo

رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب:

مردم در دور دوم انتخابات، حماسه آفریدند

مردم در دور دوم انتخابات، حماسه آفریدند

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان گفت: مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، حماسه بی‌نظیری رقم زدند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ابراهیم امینی‌پوری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برخی افراد جامعه به دلایلی در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکردند اما در دور دوم، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات، حضور گسترده پیدا کرده و حماسه بی‌نظیری را رقم زدند.

وی افزود: دکتر پزشکیان تا قبل از انتخابات، با چهار تفکر در تقابل بود اما موفق شدند بیشترین آرای مردمی را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را کسب کنند.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان یا اشاره به وضعیت کنونی خبرنگاران گفت: جایگاه واقعی خبرنگاران در دولت چهاردهم قطعا حفظ خواهد شد.

امینی‌پوری بیان داشت: قطعا با نگاهی که رئیس‌جمهور منتخب به جایگاه خبرنگاران دارد، آنان را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: هرمزگانی‌ها با هر تفکری، توانستند منشأ اثر باشند، در حوزه مدیریت‌های کلان در دولت، نیروهای توانمندی داریم که می‌تواند خوش بدرخشند اما تحقق این امر مهم نیازمند همدلی و اتحاد در سطح استان هرمزگان است.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بیکاری جوانان هرمزگانی اضافه کرد: ما قطعا «می‌توانیم» اما تحقق آن، منوط به این است که این‌چنین خواستن، چندجانبه باشد، اگر همدلی و اتحاد ایجاد گردد، بخش قابل توجهی از این مهم، در دولت چهاردهم رقم خواهد خورد.

امینی‌پوری افزود: از ظرفیت تمام نیروها برای کارآمدی دولت در استان هرمزگان استفاده خواهد شد و این مهم، جزو دغدغه‌های دولت چهاردهم نیز هست.

هرمزگان با ۵۰ واحد صنعتی بزرگ نباید فرد بیکار داشته باشد.

مسعود پاکزاد قائم‌مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان نیز گفت: در شرایط کنونی، استان هرمزگان نیازمند همفکری و خیرخواهی است.

تکمیل می‌شود/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از