حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه موقت بوموسی:

نگذارید سفره مردم کوچک‌تر شود

نگذارید سفره مردم کوچک‌تر شود

خطیب موقت جمعه شهرستان بوموسی با توجه به زحمات دولتمران گفت: مشکلات اقتصادی مردم را دریابید و نگذارید سفره مردم کوچک‌تر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان در خطبه نخست با بیان اینکه اگر انسان با خدا باشد شیطان نمی‌تواند به راحتی او را فریب دهد؛ اظهار کرد: کسانی که تقوا الهی پیشه می‌کنند از شیطان پیروی نمی‌کنند و در زندگی خودشان دیدگاه‌هاشان خداوند متعال است.

امام جمعه موقت شهرستان بوموسی ادامه داد: کسانی که اهل ذکر هستند و کسانی که اهل ذکر باشند شیطان کمتر می‌تواند به آنها نزدیک شود و هستند کسانی که در گروی شیطان هستند و اگر دل انسان بخواهد می‌تواند در راه درست باشد و به برادر دینی خود خوبی کنیم جای بدی در این صورت شیطان نمیتواند به انسان نزدیک شود و باید با اطرافیان خود همانگونه که برای خود می‌پسندیم باشیم، اگر می‌خواهیم در مسیر شیطان قرار نگیریم دستورات الهی را باید رعایت کنیم و به حکمت های خداوند خشنود باشیم.

وی در خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و ابراز داشت: آئین باشکوهی در گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد و تقدیر تشکر داریم از همه هیئت‌ها و همه‌ آنها که در خانه‌هایشان مجلس عزای فاطمه زهرا(س) داشتند.


حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه مردم جزیره بوموسی مهمانی ویژه داشتند و آن هم شهید گمنام بود، تصریح کرد: خوشا به سعادت کسانی که زحمت کشیدند که این مراسم به خوبی برگزار شود، تقدیر و تشکر می‌کنیم از همه مسئولان و به ویژه مردم که در تشییع شهید گمنام شرکت کرده بودند و با حضور خود نشان دادید که انقلابی هستید.

وی با تاکید بر مسئولان کشور ابزار کرد: مسئولان مبارزه با فساد را جدی بگیرند، حرفشان شعار نباشد زیرا ما دوست نداریم، پس نیاز هست با مفسد به صورت جدی برخورد کنند.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه کسانی هستند که به نقل از خودشان دلسوز انقلاب و ایران هستند و در مسئولیت‌های خود کوتاهی‌هایی می‌کنند و کسانی هستند به همین صورت که اقتصاد کشور را در دست دارند و به فکر جمع کردن پول برای خودشان هستند بدون در نظر گرفتن حق‌الناس و این افراد از منافقین هستند ‌و باعث می‌شوند که دیدگاه مردم نسبت به انقلاب و دولت بد شود.


خطیب موقت جمعه شهرستان بوموسی گفت: رئیس جمهور زحمت می‌کشد اما این مسئولان پایه که دغدغه‌ای ندارند و به فکر سفره مردم نیستند، بنده تقاضا دارم بروید ببینید و از گرانی‌ها و فساد مالی در سطح شهر جلوگیری کنید تا مردم سفره‌شان کوچک‌تر از این نشود و دیدگاه مردم نسبت به دولت درست شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از