حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید پاینده؛

نگذارید اسلام را نابود کنند

نگذارید اسلام را نابود کنند

یک شهید جاویدالاثر در وصیت‌نامه خود تأکید کرده است: نگذارید که منافقان و گروه‌های منحرف اسلام را که این همه خون‌ها پای آن ریخته شده‌است، نابود کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، جعفر پاینده، ۹شهریور ۱۳۴۲ در قشم به دنیا آمد. یادگار حسن و شمری تا اول متوسطه در رشته انسانی درس خواند.

وی به عنوان پاسدار از شهرستان بندرلنگه عازم خرمشهر شد، وی در حالی که ۱۹ سال بیشتر نداشت، دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در خرمشهر به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

شهید پاینده در بخشی از وصیت‌نامه کوتاه خود آورده است: برادران خواهش کوچکی از شما دارم؛ ما که به جبهه می‌رویم جهاد اصغر می‌کنیم شما هم در شهر با منافقان و عوامل داخلی آن‌ها مبارزه کنید، نگذارید که منافقان و گروه‌های منحرف اسلام را که این همه خون‌ها پای آن ریخته شده‌است، نابود کنند.

وی ادامه داده است: برادرانم همیشه در خط امام خمینی(ره) باشید و امام را تنها نگذارید که اگر امام را تنها بگذارید خیانت به قرآن و اسلام است.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید پاینده آمده‌است: برادرانم شعار مرگ بر آمریکا یادتان نرود که امام خمینی (ره) می‌فرماید دشمن اصلی ما آمریکاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از