حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

معامله شتر با رسیدساز جعلی لو رفت

معامله شتر با رسیدساز جعلی لو رفت

کلاهبرداری که با رسیدساز جعلی شتری را در روستای حسن لنگی خریداری کرده بود در قشم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از فارس؛ کلاهبرداری که با رسیدساز جعلی شتری را در روستای حسن لنگی خریداری کرده بود در قشم دستگیر شد. 

جواد ۳۰ساله اواخر سال گذشته یک نفر شتر از یک زن میان‌سال به قیمت ۵۵ میلیون تومان خریده و یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی صوری نیز در بندرعباس به قیمت ۱۵ میلیون تومان فروخته بود.

ماجرای فروش یک نفر شتر به دی‌ماه سال ۱۴۰۲ برمی‌گردد. زن میان‌سال برای تأمین هزینه‌های درمانی مادرش، آگهی فروش شتر را در برنامه دیوار درج کرد و مدتی بعد مرد جوانی پس از تماس با وی و تفاهم بر سر قیمت خرید، قرار ملاقات گذاشت.

یکشنبه ۲۴ دی‌ماه خریدار به روستای حسن لنگی رفت و در حضور آن زن و اطرافیان، بیان داشت که مبلغ را به کارت‌بانکی واریز کرده است. 

وی با نشان‌دادن قبض پرداخت الکترونیکی درگوشی همراه خود به حاضران، و به بهانه اینکه دریافت پیامک واریز وجه زمان‌بر است شتر خریداری را با خود برد. 

زن میان‌سال هرچند دقیقه به گوشی همراه خود نگاهی می‌انداخت؛ اما خبری از پیامک واریزی نبود.

چند بار به شماره خریدار تماس گرفت؛ ولی شماره موردنظر خاموش بود. صبح روز بعد وی به بانک مراجعه و آنجا متوجه شد که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. پلیس هرمزگان با پیگیری‌های فنی این کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کرد. پ

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از