حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/08 | 2024/04/27

Logo

امام جمعه میناب عنوان کرد:

مشارکت مردم تنها راه حل اقتصاد جامعه است

مشارکت مردم تنها راه حل اقتصاد جامعه است

امام جمعه میناب گفت: مشکل اساسی ما در جامعه اقتصاد است و تنها راه رشد تولید و حل مشکلات اقتصادی، مشارکت مردم در رشد تولید است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ آیت الله محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین اظهار داشت: شب ضربت خوردن اول مظلوم عالم حضرت علی (علیه السلام) را خدمت همه مسلمانان تسلیت عرض می نمایم و این شب با عزمت که اولین شب قدر است را باید قدربدانیم. 

وی با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام عظمای ولایت افزود: جهش تولید با مشارکت مردم، و انتخاب شعار اقتصادی سال از سوی مقام معظم رهبری تنها راه رشد تولید و حل مشکلات اقتصادی، مشارکت مردم در رشد تولید است و این حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها نجات دهنده جامعه بوده است و عرصه اقتصادی نباید از سایرعرصه زندگی بشر جدا گردد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر انقلاب از نامگذاری سال اهداف دارد و مسئولین باید اهداف نامگذاری را تامین کنند.

ابراهیمی با بیان این که دولتی بودن اقتصاد، یکی از مشکلات جامعه است افزود: یکی از مشکلات جامعه امروز ما دولتی بودن اقتصاد می باشد که این دولتی بودن  یکی از معیارهای عدم پیشرفت کشورها محسوب می شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دولت باید نقش خود را ایفا کند و حمایت گر، تسهیل گر و ناظر اقتصاد باشد و موانع تولید را بر طرف کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از