حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم:

مشارکت در انتخابات سبب مستحکم ماندن اقتدار می‌شود

مشارکت در انتخابات سبب مستحکم ماندن اقتدار می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: هنگامی که در کشوری دموکراسی برگزار می‌شود یعنی مردم آن جامعه پویا و سرزنده هستند؛ مشارکت بالا در انتخابات سبب مستحکم ماندن اقتدار در کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحیلیلی«هرمز» اظهار کرد: انتخابات امری مهم و سرنوشت‌ساز کشور است و اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد براساس قانون بوده و نمایندگان مجلس هستند که برنامه‌ها را تبدیل به قانون می‌کنند.

وی تصریح کرد: در تمام جوامع آزاد؛ دموکراسی و انتخابات برای تعیین مسئولان آن صورت می‌گیرد و رای دادن حق است و اگر کسی از این حق خود استفاده نکند دیگران از آن استفاده خواهند کرد و سهمیه ما را نیز دیگران استفاده خواهند کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بیان کرد: اگر ما به برخی از مسائل مانند اقتصاد در جامعه معترض هستیم حق است و باید بدان اعتراض داشته باشیم به طوریکه اگرراننده‌ای در جاده‌ای دچار حادثه شد کل جاده بسته نمی‌شود بلکه نقاط حادثه‌خیز اصلاح می‌شود؛ ما نیز برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جامعه که وجود افراد تنبل هستند نیز با انتخاب خود تغییر دهیم و افراد جوان و جویای کار روی کار بیایند تا قطار کشور را بر روی ریل پیشرفت و آبادانی به حرکت در آورند.


غلامی بیان کرد: امروز دشمن تمام تلاشش را گذاشته است که مردم در انتخابات شرکت نکنند؛ به هر صورت انتخابات برگزار می‌شود وافراد خوب اگر در انتخابات شرکت نکنند آن افراد بد جامعه هستند که به جای آنها تصمیم می‌گیرند و افراد مورد نظرشان را برایشان انتخاب می‌کنند و در این صورت دیگر ما حق هیچ گونه اعتراضی نداریم چون به حقمان که شرکت در انتخابات بوده توجه نکرده‌ایم.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی مانند آمریکا و اسرائیل که نه تنها دشمن حاکمیت بوده بلکه به طور مستقیم دشمن مردم هستند؛ زیرا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که انجام داده‌اند دود آن در چشم مردم است و اینها هستند که تمام تلاششان را در حال انجام هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم تصریح کرد: هنگامی که در کشوری دموکراسی برگزار می‌شود یعنی مردم آن جامعه پویا و سرزنده هستند و سرنوشت کشورشان برایشان مهم است و هر نوع انتخاب کنید دوست دارید که مملکت بر پایه آن بچرخد و مشارکت بالا در انتخابات سبب مستحکم ماندن اقتدار در کشور می‌شود.


غلامی با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه شرعی است، گفت: هر چند که برخی از مسائل نقد و اعتراض داریم اما وطنمان را دوست داریم و برای اصلاح جامعه در پای صندوق‌های رای باید حاضر و فرد اصلح را انتخاب کنیم و در این صورت است که در عرصه‌های بین‌المللی می‌توانیم قدرتمند وارد شویم و مواردی در مجلس تصویب و قانون می‌شود که سبب رفع مشکلات مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا ما را برای حضور در انتخابات سفارش کرده‌اند، عنوان کرد: سردار سلیمانی بیان کرده اند که «خواهران و برادران من اصول انقلاب اسلامی را حفظ کنید» که یکی از این اصول حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم خاطرنشان کرد: مشارکت ما در انتخابات حصاری برای جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از