حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

امام‌جمعه رودان:

مشارکت در انتخابات امروز مصداق جهاد است

مشارکت در انتخابات امروز مصداق جهاد است

امام‌جمعه رودان گفت: مردم مومن ما انتخابات که فرصت دفاع از ارزش‌ها را از دست ندهند؛ زیرا مشارکت در انتخابات امروز مصداق جهاد است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: نمی‌شود نامی از محرم و عاشورا بیاید و از احیاگر شعائر حسینی و شاگرد مکتب علوی و مرام عاشورایی حضرت امام خمینی یادی نکنیم، درود و رحمت الهی بر خمینی کبیر و امت الهی و شهیدانش که حقیقتا احیاگر مکتب عاشورا در قرن اخیر شدند.

وی افزود: عزیزان من نظام اسلامی بزرگترین افتخار و دستاوردش در کنار خدمات و دستاوردهای کم نظیری که به برکت این انقلاب حاصل شد، احیای اسلام ناب و شعائر حسینی بود لذا این را باید قدر دانست و مراقبت و مواظبت کرد و در هر میدان و صحنه‌ای که برای دفاع از نظام ولایی نیاز است باید ملت سیدالشهدا در خط مقدم باشند.

امام جمعه رودان ضمن اشاره به ایستادگی و فداکاری ملت ایران بر آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملتی که بهترین و عزیزترین فرزندانشان را برای این آرمان فدا کردند قطعا در صحنه انتخابات نیز پای نظام اسلامی خواهند ایستاد و ان‌شاءلله مردم مومن ما این فرصت دفاع از ارزش‌ها را از دست ندهند زیرا مشارکت در انتخابات امروز مصداق جهاد است. 

حجت‌الاسلام بارانی در تبیین وظایف منتخب ملت در انتخابات عنوان کرد: منتخب مردم از روز ۱۶ تیرماه باید بداند زمان تبلیغات گذشته و او اکنون رئیس قوه مجریه و شخصیت دوم کشور و مقام اول اجرایی ایران اسلامی و انقلابی است و منتخب مردم باید برعهدی که با امت و امام بسته است راه و کار خود را آغاز کند. 

وی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه توسط دولت آینده گفت: برنامه هفتم که ترجمان سیاست‌های کلی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است توسط مجلس انقلابی و دولت شهید رئیسی تهیه و آماده شده باید اجرا شود، بنابراین اولین شرط در اجرای برنامه‌ها، انتخاب همکاران و همراهان انقلابی و امین و کارآمد است.

خطیب نمازجمعه رودان با بیان ویژگی همکاران انقلابی دولت ادامه داد: باور و اعتماد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، عدم دلدادگی و دلبستگی به دشمن، نگاه و توجه به ظرفیت‌های عظیم داخلی، معتقد به اقتصاد مقاومتی، التزام به شریعت اسلامی در قوانین فردی و اجتماعی، التزام به رعایت حدود در استفاده از بیت‌المال تا شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران سطوح مختلف تا تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای مردم از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور تراز و همکارانش در دولت است لذا مردم ما انتطار دارند دولت چهاردهم ادامه‌دهنده راه شهید خدمت رئیسی عزیز و شهیدان رجایی و باهنر باشد.

حجت‌الاسلام بارانی با توصیه نامزدها و هوادارانشان به رعایت قانون و اخلاق گفت: همه توجه کنند هر کسی که مردم انتخاب کردند و رهبری تنفیذ فرمود رئیس جمهور این کشور است لذا شنبه پس از انتخابات رقابت‌ها تمام و رفاقت‌ها و صمیمت‌ها آغاز می‌شود و آقایان نامزدها هم بدانند نتیجه انتخابات، هر چه باشد معتبر می‌باشد و پذیرش نتیجه انتخابات یک حق الناس است بنابراین باید به رای مردم احترام گذاشت و تمکین کرد که ان شالله همین هم خواهد بود.

وی با اشاره به روز مالیات، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات اداره مالیات، آن‌را از منطقی‌ترین و بهترین شیوه‌های تأمین بودجه و هزینه‌های کشور است ارزیابی و تصریح کرد: هم مردم باید در پرداخت مالیات همکاری کنند و هم مسئولین در دریافت مالیات عدالت را رعایت کنند لذا باید از فرار مالیاتی سرمایه داران بزرگ جلوگیری کنند و از سایر افراد جامعه هم براساس توان و درآمد قانونی و شفاف مالیت دریافت بشود که البته لازمه این امر شفافیت در سیستم بانکی و درامدهای افراد است.

خطیب نماز جمعه رودان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خاطر نشان کرد: از تلاش ها و خدمات همه شهرداران و دهیاران شهرستان صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم بحمدلله کارها و خدمات خوبی با تلاش‌های این عزیزان در سطح شهرها و روستاها در حال انجام است که باید به درستی تبیین و به اطلاع مردم رسانده بشود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از