حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرخمیر:

مردم کاندیدای با شاخصه‌های شهیدرئیسی را انتخاب کنند

مردم کاندیدای با شاخصه‌های شهیدرئیسی را انتخاب کنند

امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: با توجه به جایگاه مهم ریاست‌جمهوری، کردم در انتخابات پیش‌رو، کاندیدای با شاخصه‌های شهید رئیسی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام شعیب صالحی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: امروز سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ است، سازمان تبلیغ اسلامی به عنوان پیشتاز در نشر معارف انقلابی و اسلامی نقش به سزا و مهمی را دارد، امیدواریم عزیزانی که این درعرصه تبلیغ و این ابلاغ که در این جایگاه مهم قرار دارند بتوانند بیش از هر زمان دیگری در دنیایی که امروز مفاهیم کذب ساخته‌های ذهن مستکبرین و آن‌های که سعی در  و از بین بردن  مفاهیم اسلامی دارند این ساختار ارزشمند که حاصل نگاه روشن بین امام بود در این راستا توفیقاتی را داشته باشند.

وی افزود: دوم تیرماه و ۱۵ ذی‌الحجه، ولادت امام هادی (ع)، که دو سرمایه گرانبها از این بزرگوار به ما رسیده، کمتر شیعه و محبی را داریم که این دو سرمایه را بشناسد یکی خطبه غدیریه و دیگری زیارت جامعه کبیره است.

امام جمعه بندرخمیر گفت: همه ما در ایامی که در انقلاب اسلامی در گذر است در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم باید نقش خودمان را جدی بگیریم این اهمیت و جدی گرفتن نقش باعث می‌شود که انسان نسبت به مسائل که بر عهده دارند با دقت بیشتری و درک دقیق بسیاری از مسائل گام‌های محکم‌تری و موثرتر بردارد.

صالحی خاطر نشان کرد: یادی کنیم از شهید جمهور که رهبر معظم انقلاب در معرفی او این چنین فرمایشی داشتند که رئیسی شاخصه‌های یک جایگاه در تراز انقلاب اسلامی را چند گام به جلو حرکت داد این می‌تواند درس بزرگی از زندگی شهید عزیز برای همه ما باشد مخصوصا برای عزیزانی که این روزها، روزهای عرضه و معرفی خودشان به پیشگاه ملت برای انتخاب ریاست جمهوری است.

وی تصریح کرد: ۶ کاندیدهایی که در این روزها و شب‌ها بحث مورد توجه جامعه ما این است که کدام گزینه صلاحیت نشستن بر جایگاه مهم ریاست‌جمهوری آن هم  بعد از این شهید عزیز که ویژگی‌های برجسته ای در او وجود داشت و جامعه عزیز ما آن روزها و آن شیرینی را از یاد نبرده و انتظار دارد کسی که در  این جایگاه قرار می‌گیرد همانطور با اخلاص و با جدیت در امور با تواضع همان جور در مسائل مختلف مشرف  وارد بشود و نهایتا اتفاقات خوبی در کشور رقم بخورد.

امام جمعه بندر خمیر گفت: ما در مسائل مختلف از کاندیداها انتظار داریم که برای اثبات خود یا احیانا رفع شبهات از یک حزب و  گروه افرادی که وابسته به آن هستند به صاحت گران قدر این شهید عزیز حمله نکنند این نشانه خوبی برای اخلاق محوری نیست، انتظار می‌رود عزیزان خودشان را ادامه.دهنده این  راه بدانند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از