حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرماندار شهرستان بندرعباس:

مردم با انتخابات پرشور مجلس قوی تشکیل دهند

مردم با انتخابات پرشور مجلس قوی تشکیل دهند

فرماندار بندرعباس با تأکید بر اینکه مجلس قوی از دل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیرون خواهد آمد‌، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات در تحقق این امر مهم بکوشند.

حبیب بهادری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به نقش مردم در انتخابات پرشور گفت: بدون شک، نقش مردم در انتخاب اصلح، می‌تواند تاثیرات خوبی در رشد کشور در ابعاد مختلف بگذارد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) معجزه مشارکت می‌تواند پایه‌های امنیتی را استحکام ببخشد و قوام دهد.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: مجلس قوی از دل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیرون خواهد آمد و مردم با شناخت کامل و انتخاب نماینده اصلح، می‌توانند به پیشرفت کشور و رسیدن به قله‌هایی که به فرموده رهبری تا آن راهی نیست قدم‌های مستحکمی بردارند.

بهادری تصریح کرد: نقش مردم در انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های آراء مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: دشمنان کشور و ملت ایران به دلیل شکست‌ها پی‌درپی که از مردم ایران خوردند بدون شک، دوست ندارند شادی و نشاط مردم کشورمان و مشارکت بالای آنان پای صندوق‌های رأی را ببینند لذا از تمامی امکانات و تجهیزات دراختیار، برای ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

 فرماندار شهرستان بندرعباس اداه داد: اما مردم فهیم و ولایت مدار ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهند داد‌.

 بهادری همچنین تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که مردم در هر شرایطی پای کشورشان نظام مقدسشان در یک کلمه به پای جمهوری اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به نظارت دقیق بر رعایت قانون، اشاره و تأکید کرد: یکی از اهداف اصلی، برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم است که تمامی کاندیداها باید توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

فرماندار شهرستان بندرعباس همچنین با اشاره به اهمیت آراء مردم و موضوع مهم امانتداری، افزود: در انتخابات پیش‌رو، همه ما موظف هستیم امانتدار آراء مردم باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از