حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

با حضور امام جمعه بندرعباس:

آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه حاجی‌آباد برگزار شد

آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه حاجی‌آباد برگزار شد

آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه حاجی‌آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در فرمانداری این شهرستان‌ برگزار شد‌.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان پس از غبارروبی گلزار شهدای حاجی‌آباد و دیدار با خانواده‌های شهدای این شهرستان‌ با حضور در مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه حاجی‌آباد گفت: این مراسم با هدف تکریم از حجت‌الاسلام ابراهيم شریفی که به مدت پنج سال به‌عنوان امام‌جمعه حاجی‌آباد فعالیت داشتند و  معارفه حجت‌الاسلام مهدی دری به‌عنوان امام‌جمعه جدید حاجی‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده در این مراسم گفت: امیدواریم هر دو امامان جمعه که تکریم و معارفه شدند بتوانند در مأموریت و مسئولیت جدیدی که عهده‌دار خواهند شد منشأ خدمات و برکات برای اهالی آن مناطق و شهرها شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: در هفته آینده نیز چندین تکریم و معارفه در میان ائمه جمعه خواهیم داشت و اميدواريم که این فصل جدید با تجربیات جدیدی که امامان جمعه دارند شاهد ارتقا سطح نهاد امامت جمعه در استان هرمزگان‌ باشیم.

وی افزود: نمازجمعه، شأنی از شئون حاکمیت دینی و اسلامی است و همه ما باید برای ارتقا و تقویت آن بیش‌ازپیش  تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجدانه و جهادی حجت‌الاسلام ابراهيم شریفی امام‌جمعه سابق حاجی‌آباد گفت: خصوصیات بارز اخلاقی و معنوی ایشان باعث شده تا در شهرستان حاجی‌آباد  اتحاد و همدلی بسیاری در میان آحاد مردم و مسئولین به وجود بیاید  و اميدواريم که این همدلی، اتحاد و پیشرفت با حضور امام‌جمعه جدید حاجی‌آباد حجت‌الاسلام مهدی دری نیز بیش‌ازپیش تقویت شود.

احسان کامرانی معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: مردم شهرستان حاجی‌آباد پنج سال با حجت‌الاسلام ابراهيم شریفی زندگی کردند و همه ایشان را به نیکی یاد می‌کنند، شهرستان حاجی‌آباد برای استان هرمزگان شهرستانی استراتژیک و راهبردی در زمینه‌های مختلف ازجمله جغرافیایی، ترانزیتی، معادن و کشاورزی  است و خوشبختانه  با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و شورای تأمین و امام‌جمعه امنیت خوبی در شهرستان حاجی‌آباد حاکم است.

کامرانی در پایان افزود: هفته وحدت و هفته دفاع مقدس دو رویداد مهم پیشرو هستند که باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم و  برنامه‌های فرهنگی مناسب این ایام را به‌خوبی اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از