حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون استاندار هرمزگان:

محتوای کتاب‌های درسی دانش‌آموزان نیازمند بازنگری است

محتوای کتاب‌های درسی دانش‌آموزان نیازمند بازنگری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: محتوای کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای تحقق اهداف تعلیم نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگتر حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» احسان کامرانی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تعلیم و تربیت استان هرمزگان که با حضور حجت‌الاسلام فدایی و هیات همراه از ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکل‌های مردمی فعال در این حوزه برگزار شد با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت، اظهار کرد: توجه به امر تعلیم و تربیت در جامعه به صورت هدفمند بسیاری از آسیب‌ها را در این بخش کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه موضوع مهم تعلیم و تربیت نیازمند توجه در خانواده، جامعه، مهد کودک‌ها، آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت با تربیت آینده سازان جامعه در ارتباط است و این مهم بیانگر جایگاه تعلیم و تربیت است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه تعلیم و تربیت در کشور مورد غفلت واقع شده است که پیامدهای مخرب بسیاری داشته است گفت: محتوای کتاب‌های درسی به ویژه در آموزش و پرورش نیازمند بازنگری جدی است.

کامرانی در همین خصوص با بیان اینکه آموزش و پرورش با محتوای فعلی دروس در تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی و در نهايت تمدن‌سازي فاصله دارد افزود: تعلیم و تربیت با موضوع مهم تربیت افراد متعهد و متخصص در بخش‌های مختلف مرتبط است ولی بسیاری از محتواهای که دانش‌آموزان با آن آموزش می‌بینند خروجی چندانی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تعلیم و تربیت کلیه دلسوزان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی برای پربار شدن این بخش ورود کنند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از