حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

روایت ستاره‌های تیم ملی از بازی نخست؛

ما و ژاپن شانس اول قهرمانی هستیم

ما و ژاپن شانس اول قهرمانی هستیم

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جام ملت‌های آسیا و حضور در قطر صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از راه دانا؛ شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی ایران اظهار داشت‌: از ناحیه کف پا خونریزی دارم ولی خوشبختانه شکستگی نیست. اتفاق خاصی رخ نداده و ۲-۳ روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و به امید خدا به بازی بعدی خواهم رسید.

وی در مورد دیدار با فلسطین نیز گفت: بازی سختی داشتیم. این تیم برابر استرالیا و عربستان نمایش خوبی داشت. خدا را شکر در همان دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و اگر زود به گل نمی‌رسیدیم کار سخت می‌شد و بعد از گل بازی باز شد و بهتر بازی کردیم و به برتری رسیدیم.

مدافع تیم ملی در مورد همدلی اعضای این تیم بیان کرد: به نظرم یک دست‌ترین و یک‌دل‌ترین تیم‌ ملی سال‌های اخیر را داریم و این شاخصه همیشه در تیم‌های که امیر قلعه‌نویی حضور داشته حاکم بوده است. مهم‌ترین موضوع در تیم ملی یک‌دلی است نه مسائل فنی و این وجود دارد و دل من روشن است که نتیجه می‌گیریم و قهرمان می‌شویم.

امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال اظهار داشت: سطح رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بسیار بالاست. من در تجربه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را دارم با این وجود، این دوره کیفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: در این دوره تیم‌های مدعی مثل کره‌جنوبی و ژاپن را داریم، ضمن آنکه عربستان نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده و کیفیت بازیکنان این کشور بالا رفته است. ما نیز بازیکنان بزرگی داریم و مدعی هستیم. کادر فنی با تجربه و بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند به ما در این رقابت‌ها کمک کنند.کار راحتی نداریم ولی بازی به بازی بهترین عملکرد خود را به ثبت می‌رسانیم.

وی در مورد همدلی در تیم ملی فوتبال نیز گفت: امیر قلعه‌نویی را همه به خوبی می‌شناسند. او هر جا بوده عملکرد خوبی داشته و همه به او احترام می‌گذارند و این موضوع در تیم ملی نیز وجود دارد. امیدوارم این عملکرد در هر بازی ادامه داشته باشد و بتوانم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در صحبت‌های که کادر فنی همیشه داشته آنها خواستار ارائه بازی هجومی از ما هستند. به هرحال همیشه صحبت در مورد مسائل دفاعی و بالانس بودن این موضوع هست. وقتی شما بخواهید با نفرات زیاد حمله کنید باید به فکر ضد حمله حریف باشید تا گل نخورید.

وی در مورد مدعیان این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی ژاپن در کنار تیم ملی ما شانس اول قهرمانی است و امیدوارم در فینال با شکست این تیم به قهرمانی برسیم.

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی ایران اظهار داشت: خیلی خوشحالم در ترکیب اولیه تیم ملی بودم آنهم در جام ملت‌ها و اولین گل خود را زدم. این مهم بود که گام اول را محکم برداریم و خداروشکر توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: بازی‌های تیم من در امارات تمام شده بود و من برای تعطیلات ایران بودم و فکر نمی‌کردم دعوت شوم و الان اینجا هستم تا به تیم ملی کمک کنم. آرزوی هر بازیکنی است در ترکیب تیم ملی در کنار چنین بازیکنان با کیفیت بازی کند و خوشحالم توانستم از پاس علیرضا جهانبخش به نحوه احسن استفاده کنم و گل بزنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم در این جام شاهد شگفتی‌سازی برخی تیم‌ها باشیم. نمی‌دانم بازی تاجیکستان، ازبکستان، ژاپن و ویتنام را دیده باشید به نظرم این تیم‌ها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. ما تلاش می‌کنیم تا فینال پیش برویم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از