حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام‌جمعه قشم:

فلسطینی‌ها ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کردند

فلسطینی‌ها ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کردند

امام‌جمعه قشم گفت: امروز دشمن صهیونیستی از مبارزان مقاومت فلسطین وحشت زیادی دارند و از این غیور مردان می‌ترسند.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم با محکوم‌کردن اقدامات رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در بمباران منازل مسکونی و قتل‌عام زنان، کودکان و سالخوردگان بی‌دفاع و سکوت حمایت‌آمیز دنیای غرب و مدعیان حقوق بشر اظهار داشت: امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بمباران جنون‌آمیز و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی هستند و این قصه پرغصه‌ ۷۵ سال اشغال این سرزمین است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن صهیونیستی از مبارزان مقاومت فلسطین وحشت زیادی دارد و از این غیور مردان می‌ترسد، افزود: در جریان عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیر «طوفان الاقصی» که رزمندگان مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز و ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند، باید به ۲ نکته اساسی و کلیدی توجه داشت.
امام‌جمعه قشم ادامه داد: نکته اول اینکه هیچ یک از ساکنین سرزمین‌های اشغالی مردم عادی نیستند که در فضای مجازی این‌گونه القا می‌شود که به مردم عادی حمله شده است؛ مردم عادی کجای دنیا مسلح، غاصب و نژادپرست هستند.
حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: نکته دوم اینکه اذیت و آزار روزانه صهیونیست‌ها سبب شد که یک انفجاری در مردم فلسطین ایجاد شود تا رزمندگان مقاومت با یک حمله برق‌آسا ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد کنند؛ صهیونیست باید بدانند که متجاوز به یک سرزمین هستند و باید هر لحظه منتظر حملات رزمندگان مقاومت باشند.
شعارهای حمایت از فلسطین مردم قشم در مصلی امام علی (ع) طنین انداز شد
اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی قشم بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی با مضمون حمایت از مردم بی دفاع غزه، محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه ای آن و ضرورت اتحاد مسلمانان برای حمایت از فلسطینی ها بر آمادگی خود برای کمک به مردم فلسطین تاکید کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از