حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/17 | 2024/05/06

Logo

امام جمعه جاسک:

عملیات «وعده‌صادق» اراده ملت ایران را نشان داد

عملیات «وعده‌صادق»  اراده ملت ایران را نشان داد

امام جمعه جاسک گفت: عملیات وعده صادق مسئله اصلی و مهم تراز پهپاد و موشک و ظهور قدرت مردم در نیروهای مسلح، قدرت اراده ملت ایران و نیروی مسلح در عرصه بین‌المللی را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام عباس ذاکری در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندر جاسک در جمع نمازگزاران گفت: رشوه یکی از گناهان بزرگی است که مفاسد اجتماعی متعددی را به دنبال دارد. 
 
 وی حذف عدالت، یاس و ناامیدی ضعف جرات و جسارت، فساد و تباهی مسئولین و ازبین‌رفتن اعتماد عمومی را از آثار شوم رشوه در جامعه برشمرد و افزود: همه باید برای ترویج عدالت اجتماعی تلاش کنیم.
 
 خطیب جمعه شهرستان جاسک با اشاره به روز جهانی کار و کارگر با بیان اینکه حال خوب کشور با حال خوب کارگران سنجیده می‌شود، اظهار کرد: اسلام برای کار و عمل ارزش و احترام ذاتی قائل است و بر اساس آموزه‌های قرآنی و روایی تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال همچنین عبادات عمل صالح محسوب می‌شود. 
 
 حجت‌الاسلام ذاکری با بیان اینکه مقام کارگر باید در جامعه ارج نهاده شود، گفت: بوسه پیامبر بر دستان پینه‌بسته یک کارگر بالاترین تجلیل از کار و کارگر است.
 
 امام‌جمعه بندر جاسک کارگر و کارآفرین را خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان بر ملت ایران برشمرد و گفت: کارگر ماهر باروحیه و پر انگیزه رکن جهش تولید است.
 
 وی تصریح کرد: مسئولین باید با ارتقای مهارت‌های شغلی، ایمنی نیروی کار آینده و بیمه شغلی کارگر، آینده شغلی کارگران فراهم کنند.
 
 به گفته عباس ذاکری، مسئولان نسبت به تحقق شعار سال با شناسایی و تبیین زمینه‌های مشارکت مردم در تولید، کمک به تولیدات خانگی و صنایع‌دستی، ایجاد شرکت‌تعاونی، تقویت فعالیت‌های کشاورزی و دامداری وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
 
 ذاکری با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ معلم در روز دوازدهم اردیبهشت گفت: شهید مطهری نماد معلم تراز انقلاب اسلامی است.
 
 وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق مسئله اصلی و مهم تراز پهپاد و موشک را اثبات ظهور قدرت مردم در نیروهای مسلح، قدرت اراده ملت ایران و نیروی مسلح در عرصه بین‌المللی عنوان کرد.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از