حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شهیدان رجایی و باهنر مصداق دولتمردان دلسوز انقلاب

شهیدان رجایی و باهنر مصداق دولتمردان دلسوز انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، شهیدان رجایی و باهنر را مصداق حقیقی دولتمردان متعهد و دلسوز برای انقلاب خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، در جلسه هم‌اندیشی مراسم گرامیداشت هشتم شهریور «یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر» و قیام ۱۷ شهریور که با حضور اعضای این شورای در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن اربعین امام حسین (ع) و تبریک هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این دو شهید بهترین الگوی فکری، عملی و شخصیتی برای دولت اسلامی و خدمتگزار است.

وی ضمن تبریک روز کارمند، افزود: اخلاص و پشتکار در خدمت به مردم، پیام روشن شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان نظام جمهوری ایران است که تدوام راه و سبک مدیریتی این دو شهید را به دنبال دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، این دو شهید سرافراز را مصداق حقیقی دولتمردان متعهد و دلسوز برای انقلاب خواند و ادامه داد: پایبندی به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و تلاش برای ادای تکلیف در وظایف که همراه با صحت عمل و استقامت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است‌.

حجت‌الاسلام ایمانی‌فرد در بخش دیگر به تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته دولت پرداخت و گفت: آشنایی نسل جوان و جدید با این دو شهید یکی از شاخص ترین برنامه‌ها این شورا و مصداق جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس در جامعه سبب امیدآفرینی و وحدت‌بخشی می‌شود و ادامه مسیر انقلاب اسلامی را هموار می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان‌داشت: دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی با اصل وحدت‌بخشی و آگاه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، نقاط قوت و خدمات دولت خدمتگزار را به مردم به شکل صحیح و به دور از هیاهو بیان کنند.

وی تاکید کرد : خدمت و عدالت دو شاخص و ارزش والا در نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس مسئولیت‌پذیری تحقق می‌یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از