حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

شهرک شهید سلیمانی میزبان دائمی شهید گمنام می‌شود

شهرک شهید سلیمانی میزبان دائمی شهید گمنام می‌شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام آبان ماه در شهرک شهید سلیمانی زاچ و داربست شهرستان سیریک تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

مجید حبشی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرک شهید سلیمانی زاچ و داربست شهرستان سیریک تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

حبشی اظهار کرد: بر اساس درخواست و استقبال گرم مردم این منطقه و هماهنگی‌های لازم در آبان‌ماه پیکر پاک یک شهید گمنام در این شهرک خاک‌سپاری خواهد شد و مردم از وجود معنوی این شهید بهره‌مند خواهند شد.

 

مجید حبشی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک و پاسدار یوسف میرشکاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گونمردی صبح امروز از جانمایی محل مزار مطهر شهید گمنام در این شهرک بازدید و هماهنگی لازم برای این مهم انجام شد.


گفتنی است، شهرک شهید سلیمانی زاچ و داربست دارای ۱۵۵ خانه و خانوار در پی بارندگی و سیل سال ۱۳۹۸ منطقه بشاگرد، توسط گروه مهندسی نیروی دریایی سپاه در منطقه مرزی شهرستان بندرسیریک و بشاگرد ساخته و سال ۱۴۰۰ با حضور فرمانده کل سپاه به بهره‌برداری رسید و هم اکنون دارای جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر است، همچنین در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب شهر سیریک واقع شده است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از