حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

رئیس پلیس پیشگیری هرمزگان:

شهدای فراجا هزینه امنیت کشور هستند

شهدای فراجا هزینه امنیت کشور هستند

رئیس پلیس پیشگیری استان هرمزگان گفت: تأمین امنیت هزینه دارد و شهیدانی که تقدیم کردیم هزینه‌های امنیت کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، علی‌اکبر خرمی رئیس پلیس پیشگیری استان هرمزگان در آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که صبح امروز در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه صدرا بندرعباس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت هزینه دارد و شهیدانی که تقدیم کردیم هزینه‌های امنیت کشور هستند.

 

رئیس پلیس پیشگیری هرمزگان افزود: اهمیت و ضرورت امنیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست، جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد در واقع هیچی ندارد، همه فعالیت‌های پلیس در راستای امنیت هست که اگر امنیت داشته باشیم به‌خوبی به همه امور زندگی رسیدگی می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نوک پیکان امنیت هست و کل مردم جامعه در برقراری امنیت نقش دارند که ما هم به‌عنوان سربازان ولایت با خودمان عهد بستیم برای امنیت پایدار که از آسایش خود بگذریم، تا مردم و همه کسانی که در جمهوری اسلامی مشغول فعالیت هستند راحت به فعالیت خود بپردازند.

 

خرمی تأکید کرد: امنیت هزینه دارد که شهیدانی که تقدیم کردیم هزینه‌های امنیت هستند.

 

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی «شهروند قانون‌مدار پلیس خدمتگزار» گفت: ما خدمتگزار همه مردم هستیم ما در این لباس تا پای جان برای امنیت ایستاده‌ایم و تلاش شبانه‌روزی ما این هست که بتوانیم امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم به‌عنوان سربازان ولایت مأموریت خود را درست انجام دهیم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی اظهار کرد: نیروی انتظامی را باید همچون دیگر نعمت‌های خداوند قدردان و شکرگزار باشیم.

 

وی افزود: اگر نیروی انتظامی در فضای امنیتی کشور، دست همت خود را بردارد آسیب‌های اجتماعی به‌شدت افزایش می‌یابد و جرم و جنایت‌ نیز بیشتر می‌شود به‌گونه‌ای که خلاصی از آنها کاری بس مشکل خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به شعر کودکانه بسیار جذاب در خصوص پلیس تصریح کرد: مضمون این شعر، یک حقیقت است نه اینکه پلیس فقط شب‌ها بیدار باشند؛ بلکه به این معنی است که اگر در حین انجام  مأموریت، باید هوشیارانه عمل کنند. امیدوارم که بتوانیم قدر نیروی انتظامی را بدانیم.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از