حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت صنایع در جهت محرومیت‌زدایی

استفاده از ظرفیت صنایع در جهت محرومیت‌زدایی

استاندار هرمزگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت صنایع در راستای محرومیت زدایی گفت: شرکت نفت آفتاب، در حوزه‌های مختلف، گام‌های موثری برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، مهدی دوستی، صبح امروز در حاشیه آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام‌‌خمینی(رع) و شرکت نفت آفتاب بندرعباس که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در حوزه ساخت مسکن، کمک به ایتام و تأمین بسته‌های معیشتی برگزار شد، اظهار کرد: رفع محرومیت یکی از رسالت‌های اصلی نظام جمهوري اسلامي است که در این راستا از ظرفیت صنایع مختلف استان کمک گرفته‌ایم.

وی درخصوص جهت‌بخشی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع افزود: تلاش ما، استفاده از این ظرفیت مهم در ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی، مسائل بهداشتی، درمانی، خدمات پزشکی، مسائل اجتماعی و آموزشی بوده و امروز نیز تفاهم‌نامه دیگری منعقد شد که بر اساس آن شرکت نفت آفتاب بندرعباس یاریگر کمیته امداد خواهد بود. 

استاندار هرمزگان همچنین، اقدامات صنایع استان به ویژه شرکت نفت آفتاب بندرعباس در این مسیر را قابل تقدیر دانست و گفت: این شرکت علاوه بر کمک به مسائل آموزشی و ساخت مدرسه، در مسائل بهداشتی و درمانی نیز فعالیت خوبی داشته و امروز در کنار کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) هستند که باتوجه به افزایش میزان تسهیلات و اعتبارات استان می‌تواند کمک خوبی در حل مشکل محرومان و نیازمندان باشد. 

دوستی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید، گفت: شهید رئیسی دنبال‌کننده گفتمان رهبر معظم انقلاب و از جمله افرادی بود که همیشه دغدغه نیازمندان و مجرمان را به صورت جدی داشت و در این دولت کارهای خوبی برای کمک به نیازمندان انجام داد. 

وی افزود: یکی از این اقدامات، حذف سهم آورده اولیه مددجویان کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) در طرح نهضت ملی مسکن بود که کمک شایانی به افراد نیازمند برای خانه‌دار‌شدن کرد. 

گفتنی است، مطابق این تفاهم‌نامه مقرر شد شرکت نفت آفتاب بندرعباس در زمینه ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی، تامین ۴ هزار بسته معیشتی، حمایت از ایتام و تامین وسایل سرمایشی با کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) استان هرمزگان همکاری کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از