حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/14 | 2024/05/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید درویشی؛

شایعه و نفاق را در نطفه خفه کنید

شایعه و نفاق را در نطفه خفه کنید

شهید درویشی نخل ابراهیمی در وصیت‌نامه خود تأکید کرده است: متحد باشید و هر شایعه و نفاق را در نطفه خفه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید موسی دوریشی نخل ابراهیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: پرونده عملکرد دوران زندگیمان را به همراه خواهیم برد و درمحکمه رسیدگی به اعمال متوقف خواهیم شد.

وی افزوده است: خوش به حال کسانی که کارت شناسایی شهادت در راه خدا بدست گرفته و با پیکر پاره پاره که همان کارت شناسائی آن‌هاست در پیشگاه خدای خود حضور یابند و خوش بحال کسانی که تا آخرین عمرخود امام خمینی(ره) و اسلام را تنها نگذارند.

شهید دوریشی نخل‌ابراهیمی توصیه کرده است: برای خدا از اسلام دفاع نمایند، برادران و خواهران دستاوردهای انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و از آن تا پای جان نگهداری کنید.

این شهید دفاع مقدس در ادامه وصیت‌نامه سفارش کرده است: جبهه‌ها را و پشت جبهه‌ها را رها نکنید و لحظه‌ای به دشمن فرصت نفس تازه کردن ندهید.

شهید درویشی افزوده است: سنگر مساجد را پر کنید که دشمن از این سنگر زیاد وحشت دارد، صفوف نماز جمعه و جماعت را فشرده کنید که دین از سیاست جدا نیست.

وی در پایان وصیت‌نامه اظهار داشته است: مراسم ایام‌الله را گرامی بدارید که شعارهای شما و مشت‌های گره‌کرده شما در این مراسم‌ها دشمن را از نقشه و توطئه‌اش درمانده کرده و می‌کند، متحد باشید و هر شایعه و نفاق را در نطفه خفه کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از