حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد:

دشمن از سیره سردار سلیمانی می‌ترسد

دشمن از سیره سردار سلیمانی می‌ترسد

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: حاج قاسم جبهه مقاومت را در منطقه بیدار کردند و امروز دشمنان نیز از زائر این سردار سرافراز اسلام می‌ترسند؛ زیرا زائرانش نیز قطعاً رهرو راه سردار سلیمانی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: شهادت هم‌وطنان عزیزمان در شهر کرمان، زائرین عزیز حاج قاسم سلیمانی را اول به مولا و آقایمان امام زمان(عج) تسلیت می‌گوییم و بعد از آن نائب بر حقش و همه شیعیان و محبین این داغ سنگین را تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد مطرح کرد: دشمنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن زائرین حاج قاسم و محبین انقلاب اسلامی می‌توانند به نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند؛ اما کور خوانده‌اند هر چقدر ماها را شهید کنند مردم در این انقلاب زنده‌تر و پویاتر می‌شوند.

حجت‌الاسلام دری افزود: با به شهادت رساندن زنان، کودکان و زائرین سردار سلیمانی و سایر ترورها نه تنها خدشه‌ای به کشور وارد نمی‌شود بلکه اینکار دشمنان باعث می‌شود مردم بیشتر نسبت به نظام و انقلابشان علاقه‌مند شوند و در صحنه حضور پیدا کنند.

وی تأکید کرد: مردم بصیر ایران اسلامی همیشه در میدان و عاشق شهادت هستند و به دنبال جاهایی هستند که به شهادت برسند.

امام جمعه حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند که ما ملت شهادتیم و با شهید کردن ما نمی‌توانند به اهدافشان برسند و ما را از راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دور کنند؛ بلکه این انقلاب همچنان زنده تر و پویا تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام دری اذعان کرد: شهید حاج قاسم جبهه، مقاومت را در منطقه بیدار کردند و امروز دشمنان نیز از زائر این سردار سرافراز اسلام می‌ترسند؛ زیرا زائرانش نیز قطعاً رهرو راه سردار سلیمانی هستند.

وی خاطر نشان کرد: شکست‌های پی در پی ظالمان در منطقه، نشانه بیداری جهان است که دشمنان سر منشاء آن را مکتب حاج قاسم می‌دانند و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به مکتب سردار سلیمانی هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از