حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیریت برق شهرستان میناب مطرح کرد:

رضایت مشترکان روستایی از خدمات برق‌رسانی

رضایت مشترکان روستایی از خدمات برق‌رسانی

مدیریت برق شهرستان میناب گفت: تلاش‌های وافری برای برق‌رسانی به مناطقی از برخی روستاها انجام شده که رضایت مشترکان روستایی را به همراه داشت.

احمد حاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به تشریح عملکرد برق‌رسانی در روستاها و محلات این شهرستان میناب پرداخت و اظهار کرد: جهت تأمین برق مناطق مختلف این شهرستان در سال ۱۴۰۲ با بهره‌گیری از پست‌های هوایی به تعداد ۱۳ دستگاه در شبکه فشار متوسط به طول ۱۸ کیلومتر اقدامات شایان توجه انجام شده است. 

وی افزود: همچنین در شبکه فشار ضعیف به طول هفت کیلومتر در مناطق و شهرک‌های مختلف مانند کمبیل، حکمی، کلاهی، هشتبندی و سندرک تلاش‌های فراوانی برای تأمین برق مشترکان صورت گرفته است.

مدیریت برق شهرستان میناب گفت: توسعه و اصلاح روشنایی به طول ۱۰ کیلومتر، رفع افت ولتاژ با بهره‌گیری از ۱۶ دستگاه پست هوایی جهت اصلاح ولتاژ و رفع نوسان از دیگر اقدامات مدیریت برق ناحیه میناب است.

حاتمی تصریح کرد: تلاش‌های وافری برای برق‌رسانی به مناطقی از روستاهای چاه اسماعیل، کلاهی، قاسم جلالی و چراغ‌آباد انجام داده است که رضایت مشترکان روستایی را به همراه داشت.

وی همچنین از اصلاح و بازسازی شبکه به طول ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در بخش تیاب خبر داد و ببان داشت: ۱۴ روستا از جمله گوربند، تلنگ، کریمان، علی‌آباد و سایر روستاها از خدمات برق مطمئن و پایدار برخوردار شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از