حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس‌کمیته امداد امام خمینی(ره)میناب خبر داد:

رشد ۴۸درصدی کمک‌ حامیان به ایتام میناب

رشد ۴۸درصدی کمک‌ حامیان به ایتام میناب

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب از رشد ۴۸ درصدی کمک‌های حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ کاظم صالحی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۱۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)در این شهرستان هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱۰ یتیم و ۳۸۴ فرزند محسنین بوده که از حمایت مادی و معنوی دو هزار و ۹۷۶ حامی نیکوکار بهره مند هستند.

 

وی افزود: با حمایت‌های این تعداد حامی نیکوکار طی شش‌ماهه نخست سال جاری بالغ بر مبلغ چهار میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت نمودند که این میزان مساعدت نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

 

صالحی ضمن تشکر از حامیان نیکوکار یادآور شد: کمک‌های حامیان در شش‌ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میناب گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در جهت حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، با مراجعه حضوری به کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان میناب یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ اعلام آمادگی کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از