حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشارکت در انتخابات خنثی‌کننده نقشه دشمنان است

مشارکت در انتخابات خنثی‌کننده نقشه دشمنان است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مناسبات سیاسی در سراسر دنیا فصل انتخابات است، تأکید کرد: مشارکت در انتخابات خنثی‌کننده نقشه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اجتماع ۹ دی بندرعباس اظهار کرد: مردم بندرعباس وفاداری خود را بارها به انقلاب ثابت کرده‌اند، انقلاب اسلامی در آستانه یک تحول بزرگ است و دشمنان تلاش می‌کنند عزت و شادکامی را به کام مردم تلخ کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از مناسبات سیاسی در سراسر دنیا فصل انتخابات است که اداره کنندگان و مجریان را مردم با حضور خودشان به جریانات سیاسی وزن می‌دهند و نگاه خودشان را به نگاه جریان‌های سیاسی بروز می‌دهند و با حضور در صندوق‌های رأی با برخی از گرایشات زاویه خودشان را نشان می‌دهند و در جمهوری اسلامی ایران نیز که برگرفته از فرهنگ انقلاب و اسلام است مردم نیز وارد صحنه می‌شوند.

شریف تصریح کرد: کسانی که با ادبیات اولیه رقابت آشنا هستند می‌دانند که انتخابات یک پیروز دارد؛ اما دشمنان به دنبال اختلاف و تفرقه انگیزی دامنه‌دار هستند که این اتفاق در فتنه ۸۸ بیش از پیش رقم خورد.

وی مطرح کرد: در سال ۱۳۸۸، هشت ماه طول کشید تا روند امور به جایگاه اصلی قانون مداری کشور بازگشت، جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید؛ اما خاکریز ما با دشمن مشخص بود و مشکلی برای شناسایی دشمن نداشتیم؛ اما در فتنه ۸۸ به میزان هشت ماه طول کشید تا مردم بتوانند اصل را از نااصلش تشخیص بدهند و این هشت ماه منجر به بصیرت ماندگاری شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۹ دی را گرامی میداریم؛ زیرا باعث شد پیوند مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را باری دیگر گره بزند و پشتیبان این انقلاب مردم هستند ، ۹ دی فقط و فقط یک اعلام از جانب رهبر معظم انقلاب برای حضور مردم بود و هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند مدعی این مسئله شود.

شریف ادامه داد: مردم ما پس از ۹ دی خادم را از خائن به خوبی تشخیص می‌دهند و این از برکات حماسه آفرینی مردم در ۹ دی ماه بود.

وی تصریح کرد: مردم این سرزمین با تمام وجود خودشان خدمات سرباز انقلاب، حاج قاسم سلیمانی را قدر نهادند و هر روز که می‌گذرد ملت ما از اهدافی که حاج قاسم سلیمانی پیش می‌برد بیشتر پی می‌برند و رهرو راه آن شهید والامقام هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز تمام دنیا به وحشی‌گری صهیونیست‌ها پی برده‌اند هر چند که رسانه‌های پر قدرت دنیا مربوط به صهیونیست‌ها می‌باشد؛ اما نتوانستند یک اجتماعی کوچک را در حمایت از صهیونیست‌ها به میدان بیاورند؛ اما تمام مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند.

شریف اذعان کرد: ۴۴ سال طول کشید که جمله غده سرطانی اسرائیل حضرت امام راحل را امروز مردم تمام دنیا متوجه شوند؛ یک باریکه در نوار غزه را بارها و بارها بمباران می‌کنند، شهری که هیچ دفاعی ندارد؛ اما با ایمان مردم این خطه ایستادگی کردند و مبارزه می‌کنند.

وی مطرح کرد: ۹دی درسی ماندگار هم برای ما بود و هم برای دشمنان ما؛ اما دشمنان ما هنوز درس عبرت نگرفته اند، مردم همیشه پشتیبان نظام و رهبری بودند حتی در میدان‌های مختلفی نیز خود را ثابت کرده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما شاهد نیرنگ‌های رنگارنگ دشمنان هستیم؛ اما حضور شاداب مردم باطل‌السحر تمام این توطئه‌ها بوده است.

شریف گفت: اگر ما می‌خواهیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرزنده و شاداب بماند، هر چند که مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، پیروی از رهبر معظم انقلاب است؛ کسانی که تصور می‌کنند فاصله‌ای بین مردم و نظام مقدس انقلاب اسلامی افتاده است، حضور مردم در انتخابات خاتمه بخش این تصور غلط است؛ حضور مردم در انتخابات باعث کاهش مشکلات و همچنین خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان به خصوص در ابعاد رسانه‌ای می باشد.

وی مطرح کرد: دشمن یک عملیات روانی دبشی را از چای دبش ساخت؛ اما شما بدانید جریان سواستفاده از امکانات کشور موردی می‌باشد در هزاران مدیر پاکدست در این کشور در حال خدمت رسانی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عمق جامعه ما مردمانی مذهبی و تیزهوش پای کار انقلاب هستند، ۹ دی همچنان مستحکم و معتقد به انقلاب پیشرفت می‌کند، ما جانمان را فدای اندیشه‌های زلال و رفتارهای صادقانه شما مردم می‌کنیم و مطمئن هستیم آینده از آن ماست.

شریف تأکید کرد: پیروی از فرهنگ دینی فرهنگ اهل‌بیت، هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و سوم حضور شاداب و متراکم مردم از انقلاب و پشتیبانی از خون شهیدان سه رکن اصلی ۹دی می‌باشد و امروز آمده‌ایم که به دشمنان بگوییم که تا زمانی که به قرآن کریم و رهبر معظم انقلاب وفادار باشیم هیچ خللی در این کشور ایجاد نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ما به قله نزدیک هستیم و می‌توانیم با یک انرژی مضاعف به فضل الهی به قله برسیم، روزی صدام را هم عرض خود می‌دیدیم؛ اما امروز نسبت به صدام از قله نگاه می‌کنیم و به برکت الهی رسیدن به قله راه دوری نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از