حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرمانده بسیج ناحیه سپاه بندرخمیر:

رسیدن به قله، برنامه و ملتی پرشور می‌خواهد

رسیدن به قله، برنامه و ملتی پرشور می‌خواهد

فرمانده بسیج ناحیه سپاه شهرستان بندرخمیر گفت: رسیدن به قله برنامه می‌خواهد و ملتی پر شور، که پای‌کار نیز باشد، ملت ما به‌خوبی نشان داده که حوادث را پشت سر گذاشته و حوادث را به حماسه تبدیل کرده است.

حمید کمالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز ضمن دعوت از همه ملت ایران برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: امروز یک مأموریت و کار بزرگ بر دوش تک‌تک ما است و آن برگزاری انتخابات باشکوه است.امروز هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

وی در ادامه افزود: ملت بزرگ ایران ۴۵ سال است که در تندباد حوادث انتخابات را حفظ کرده و امروز شما می‌بینید همه دشمنان نگران و ناراحت هستند که ملت ما یک ملت نمونه و یک ملت موفق در عرصه‌های مختلف تعالی و پیشرفت است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: امروز دشمنان ما تمام تلاششان این است بعضی از آسیب‌ها را بزرگ کنند و آنها نگران هستند که ملت ما برای رفع آسیب‌ها و مشکلات قدرت خود را بشناسد؛ ملت ما بداند با قدرتی که دارد نه‌تنها مشکلات را رفع می‌کند؛ بلکه رکوردهای موفقی را به دنیا نشان می‌دهد.

کمالی مطرح کرد: رسیدن به قله برنامه می‌خواهد و ملتی پر شور که پای‌کار نیز باشد، ملت ما به‌خوبی نشان داده که حوادث را پشت سر گذاشته و حوادث را به حماسه تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که تا روز انتخابات تمام تلاشمان را انجام دهیم که این پیام به گوش همه جامعه به شکل رضایت‌بخشی برسد، قله ما تحقق تمدن اسلامی است و خستگی در این مسیر به فرموده رهبر انقلاب ممنوع است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بندرخمیر گفت: ما معتقدیم تقدیر جمهوری اسلامی جور دیگری رقم می‌خورد و عنایت حضرت ولیعصر (ع) شامل این کشور بوده و خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از