حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهدا؛

راه شهدا را ادامه دهید

راه شهدا را ادامه دهید

شهید محمدرضا مبین در وصیت نامه‌اش آورده است: امروز وظيفه تک تک افراد است كه راه شهدا را ادامه دهند و نگذارند كه اين خونها پايمال شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ شهيد محمدرضا مبين در تاريخ ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۶۲ به عنوان معلم به استخدام آموزش و پرورش شهرستان ميناب درآمد. از آنجا كه علاقه وافرى به خدمت در مناطق محروم داشت به صورت داوطلبانه عازم خدمت در منطقه محروم بشاگرد شد.

در آنجا به سمت مدير و آموزگار دبستان روستاى تچک بخش بشاگرد به امر تعليم و تربيت نونهالان آن خطه محروم مشغول شد. اين معلم شهيد علاوه بر تدريس دانش‌آموزان، در هدايت مردم جهت شناخت اهداف مقدس انقلاب اسلامی نيز كوشا بود. سرانجام جبهه نبرد حق عليه باطل را به جبهه تعليم و تربيت ترجيح داد و عازم مناطق جنگى شد. سپس در تاريخ ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملياتى فاو به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

شهید محمدرضا مبين در وصیت نامه‌اش آورده است: سلام بر رسول الله سلام بر شير بيشه شجاعت على(ع) سلام بر حسين(ع) و سلام بر مهدى(عج) و نايب بر حقش روح خدا.

اكنون كه وصيت نامه خودم را مى‌نويسم نمى‌دانم چه بنويسم و چه بگويم چون خدايا تو خود از دل بنده آگاه هستى و بنده‌ات را خوب مى‌شناسى و من خود را لايق نمی‌دانم كه به‌نام يک رزمنده بنشينم و وصيتنامه بنويسم خدايا چه بگويم وچه بنويسم از اعمال بدم بنويسم از دور بودنم از قافله بنويسم، ولى خوب خدايا تو رئوف هستى و مهربان از تو ميخواهم بحق آن خونى كه هميشه جوشش آن است كه جوانان رابه شورش انداخته و مانند ياران خود امام حسين عاشقانه بسوی تو مى‌آيند توئى كه همه چيز هستى و هرچه بخواهى مى‌كنی و هيچ كارى جز به اراده تو نيست. خدايا خود ميدانى كه جز براى رضاى تو و براى يارى دين تو به جبهه نيامدم و از تو مى‌خواهم كه از اين بنده ضعيف اين قدم ناچيز را قبول كنى امروز وظيفه تک تک افراد است كه راه شهدا را ادامه دهند و نگذارند كه اين خونها پايمال شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از