حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/17 | 2024/07/07

Logo

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رئیس‌جمهور ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

رئیس‌جمهور ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از منتخب مردم خواستاریم که مسیر شهید رئیسی که مسیر ایستادن در کنار مظلومان است را از یاد نبرند و به یاد داشته باشند هیچ کدخدایی بزرگتر از خدا در عالم نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛سید محمدرضا موسوی در نطق پیش از دستور صد و بیست و نهمین‌جلسه علنی شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: ان شاءالله خداوند ما را در راه امام حسین(ع) قرار دهد و یاد می‌کنیم از شهدای حادثه ایرباس ۶۵۵ که در آسمان خلیج‌فارس به دست گستاخ‌ترین و دشمن‌ترین دشمن‌ها و در نابرابرترین حالت ممکن به درجه رفیع شهادت رسیدند و یاد می‌کنیم از ۶۶ شهید کودکی که در این پرواز آسمانی شدند.

وی مطرح کرد: یادی می‌کنیم از کودکان مظلوم غزه که هنوز در بدترین شرایط در حال گذراندن زندگی هستند ان شاالله به دست آزادمردان عالم رژیم سفاک اسرائیل و ایادی آن نیست و نابود شوند و اولین خواسته‌مان از منتخب مردم داریم که مسیر شهید رئیسی که مسیر ایستادن در کنار مظلومان است را از یاد نبرند و به یاد داشته باشند هیچ کدخدایی بزرگتر از خدا در عالم نیست و قطعاً اگر قرار است به نتیجه‌ای برسیم باید سمتی باشیم که خدا هست که غیر از خدا راه به جایی نمی‌برد.

 ضمن تشکر از شهردار بندرعباس برای افتتاح بلوارهایی در شهر که موجب تسهیل در رفت و آمدها شده‌است، بیان کرد: توقع داریم که در انجام این پروژه‌ها تسریع ببخشد هر چند که در فضاسازی شهری نیز اقداماتی صورت گرفته است اما همچنان باید جهادگونه کارها پیش رود.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت عمده جدید شهر بندرعباس در محدوده محله پیامبر اعظم(ص) قرار دارد با توجه به قانون‌هایی که وجود دارد و برای خدمات‌رسانی بهتر منطقه جدید شهرداری احداث شود.

وی افزود: از شهردار تقاضا داریم شهرداری منطقه ۵ را در پیامبر اعظم(ص) و شهرداری منطقه ۶ را در شرق بندرعباس احداث شود.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: استقرار سازمان اتش‌نشانی که بخشی از کارهای آن صورت گرفته باید تسریع شود.

موسوی عنوان کرد: ۱۲ تیرماه که سالروز حادثه ایرباس ۶۵۵ بود که در آن جمعی از هموطنانمان به شهادت رسیده بودند روز مهمی برای شهر بندرعباس بود اقداماتی صورت گرفت اما کافی نبود و ظرفیت‌های بیشتری وجود داشت که باید از آن استفاده می‌شد.

وی تأکید کرد: ماه محرم فضاسازی خوبی باید در شهر صورت گیرد که در حال حاضر فضاسازی مناسب نیست و گله‌مند هستیم و امیدواریم آن را جبران کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: از دولت جدید خواهان هستیم که به شهرهای ساحلی و پیشرفت تمدن در آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از