حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

در باغشهر فین برگزار شد؛

دوره آموزشی ویژه فعالان تولید و کارآفرینان

دوره آموزشی ویژه فعالان تولید و کارآفرینان

دوره آموزشی ویژه فعالان تولید و کارآفرینان به همت دادگستری بخش فین و با هدف توانمندسازی جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ دوره آموزشی ویژه فعالان تولید و کارآفرینان بخش فین با شعار «اقتصاد دیجیتال اقتصاد مقاومتی» توسط حوزه بسیج خواهران بخش فین و با همکاری، همت و ابتکار دادگستری بخش فین در کانون شهید رضاپور برگزار شد.

سیدحیدر موسوی رئیس دادگستری بخش فین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار و اجرا شده است.

 وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمندسازی فعالان و کارآفرینان به ویژه بانوان بخش فین و ارتقاء توان تولید و خلاقیت آنان و با هدف آگاه‌سازی و مجهز نمودن آنان به شرایط و ابزارهای اقتصادی عصر دیجیتال می‌باشد.

رئیس دادگستری بخش فین در ادامه افزود: فعالان حوزه اقتصاد و مشاغل کارگاه‌‌های خانگی باید از حمایت و امنیت نوآوری و انطباق سرمایه‌گذاری‌های تجاری خود با این فضای دیجیتال جهانی را داشته و از طریق آموزش بهنگام و تجربیات لازم حاصل کنشگری خود، شرایط لازم را شناسایی، ترسیم و محقق کنند.

موسوی در خصوص برگزاری متعدد دوره‌های کارآفرینی ابراز داشت: پس از انجام بیش از ۵۰ بازدید از بنگاه و واحدهای تولیدی در بخش فین، این کمبود و ضعف آگاهی و عدم تسلط برای ابزارهای نوین احساس شد که اولین دوره کارگاه آموزشی اقتصاد دیجیتال در آذرماه با دعوت سه استاد در همین مکان و استقبال کارآفرینان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی، دومین کارگاه آموزشی در زمینه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی دیجیتالی کارآفرینان بخش فین می‌باشد که با حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده، اجرا و برگزار شده است. 

رئیس دادگستری بخش فین در پایان با بیان اینکه این دوره آموزشی با دعوت یکی از متخصصین در زمینه تکنولوژی و دیجیتال برگزار گردید، از تلاش حوزه بسیج فین در برگزاری این کارگاه، تشکر و قدردانی نمود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از