حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس حزب همت استان هرمزگان:

دشمنان در اغتشاشات به دنبال ایجاد چالش بودند

دشمنان در اغتشاشات به دنبال ایجاد چالش بودند

رئیس حزب همت استان هرمزگان گفت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته، به دنبال تجزیه نظام و ایجاد چالش بودند.

محمد پاینده در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه‌دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب طی بیش از ۴۰ سال که از عمر این نظام اسلامی می‌گذرد، همواره در پی ایجاد تنش و ناآرامی در این کشور بودند.

رئیس حزب همت استان هرمزگان افزود: در حوادث سال گذشته، دشمن هر چه در توان داشت، به کار گرفت تا کشور را به آشوب بکشد و برخی از جوانان ما را فریب داد، اما مردم هوشیارانه و آگاهانه چ، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی همچنین بیان داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته به دنبال تجزیه نظام و ایجاد چالش بودند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب و سکان‌داری ایشان ، دشمنان ‌ما هر روز ذلیل و خوارتر می‌شوند.

پاینده تصریح کرد: دشمن سال گذشته کشور را درگیر اغتشاش کرد اما به دروغ مدعی است که حوادث سال قبل تنها اعتراض بود. لذا باید مراقب تحریف باشیم، اغتشاشات سال گذشته ناکام شد چون مردم آن را خنثی کردند.

رئیس حزب همت استان هرمزگان اذعان داشت: فوت خانم مهسا امینی اتفاقی تلخ و دردناک بود و سؤالات و ابهامات بسیاری در افکار عمومی به وجود آورد و عواطف مردم کشورمان نیز جریحه‌دار شد که به اعتراض‌هایی انجامید، اما شاهد بودیم که این اعتراضات به‌سرعت شکل خشنی به خود گرفت و از مسیر اصلی منحرف شد.

وی ادامه داد: علی‌رغم توطئه دشمن برای ایجاد آشوب و بلوا در کشور، ملت ایران توانست این دسیسه را نیز همانند دیگر توطئه‌های دشمن خنثی کند و همین امر باعث شد که یک پیروزی دیگر برای ملت ایران رقم بخورد.

پاینده اضافه کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ما با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب بود، ولی بینش مردم به دشمن اجازه نداد که به خواسته‌های شوم خود برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از