حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستگیری قاتل کمتر از ۱۸ ساعت در بندرعباس

دستگیری قاتل کمتر از ۱۸ ساعت در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک قاتل متواری و هفت نفر عاملان مشارکت در قتل در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس؛ علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در بندرعباس و متواری شدن قاتل و دیگر عاملان قتل، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل وقوع حادثه اعزام شدند که در تحقیقات اولیه صورت‌گرفته مشخص شد مقتول به هویت یوسف م توسط افرادی ناشناس در اثر ضربات عمیق جسم برنده به ناحیه گردن به قتل رسیده است.
 
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع قتل هویت ضارب اصلی و همدستان وی که هفت نفر از دوستان مقتول را محاصره کرده و با ضربات چاقو به گردن و کتف یکی از آنان، وی را قتل رسانده و متواری شده بودند شناسایی و در هفت عملیات جداگانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر شدند.
 
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های علمی صورت‌گرفته صراحتاً به قتل مقتول به علت جروبحث آنی و بدون هیچ انگیزه اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه متهم آلت قتاله که هنوز آثار خون بر روی تیغه آن مشهود بود کشف و ضبط شد.
 
  سردار جاویدان بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از