حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

در بازدید رئیس دادگستری هرمزگان از گمرک بندرلنگه؛

دستورات ویژه ترخیص اقلام ضروری صادر شد

دستورات ویژه ترخیص اقلام ضروری صادر شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدور‌های ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان؛ مجتبی قهرمانی به‌صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ای به‌منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

 مجتبی قهرمانی همچنین باهدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرایندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه‌ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس‌کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

 رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در گفتگو با مسئولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش‌بینی و به‌روزرسانی سازوکارها به‌منظور اصلاح فرایندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

 انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از