حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان:

درایت‌های رهبری اغتشاشات را خنثی کرد

درایت‌های رهبری  اغتشاشات را خنثی کرد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان گفت: درایت‌های رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان و حضور به موقع بسیج و مردم ولایتمدار اغتشاشات سال گذشته را خنثی کرد.

محمود صباحی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا 45 سال که از نظام پربرکت اسلامی می‌گذرد، به دنبال براندازی نظام بوده و هدف نهایی آن نیز همین بوده و از افرادی که در این مدت همکاری با سرویس‌های جاسوسی آمریکا داشته‌اند نکته‌هایی احصاء شده مبنی بر اینکه آنها علناً به دنبال براندازی نظام هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمنان با تمام قوای خود وارد عرصه براندازی نظام شده بود که بتوانند پیروز  میدان شوند؛ اما با وحدت ملت ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری آن فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

صباحی‌زاده مطرح کرد: بعد از شکست دشمن در اغتشاشات و حضور مردم بصیر در راهپیمایی‌ها نشان دادن که پایبند به نظام و انقلاب هستند؛ به صراحت می‌توان گفت که نقشه دشمن براندازی نظام بود که با شکست مواجه شد.

وی تاکید کرد: سرویس‌های جاسوسی خارجی که در راس آنها آمریکا و اسرائیل بود گروهی را در داخل کشور اجیر کردند و فریب دادند و با سناریوسازی که اتفاق افتاد و غیر واقعی‌ها را واقعی نشان دادند باعث شد که تعدادی از مردم فریب بخورند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان افزود: فضای مجازی به عنوان ابزاری بود که در این زمینه دشمن را کمک کرد و این نشان‌دهنده این است که در حوزه فضای مجازی هم فهم آن را ارتقا دهیم و هم تولیدات فاخر در آن داشته باشیم و در این مسیر سفیرانی را تربیت کنیم که حضور مؤثری در فضای مجازی داشته باشند و دولت باید برنامه جامعی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان داشته باشد؛ برنامه‌هایی که باعث افزایش بصیرت آن‌ها شود.

صباحی‌زاده عنوان کرد: با درایت‌های رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان و حضور به موقع بسیج و مردم ولایتمدار اغتشاشات سال گذشته را خنثی کرد و نقشه دشمن را برملا کرد که به دنبال تجزیه کشور بودند و ایران را تبدیل به کشوری تجزیه شده تبدیل کنند.

وی افزود: علاوه بر دشمن خارجی برخی از خودفروختگان در درون کشور باعث مشکلات کشور هستند؛ اما آنها نمی‌توانند راه را به جایی نخواهند برد.

عضو هیئت اندیشه ورز بسیج عنوان کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد کشور ما به تمدن اصلی خود در دنیا برسد و تمام تلاشش را در این زمینه به کار گرفته و به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که بینش و بصیرت مردم این اجازه را به آنها نمی‌دهند.


صباحی‌زاده عنوان کرد: طراحی اعتشاشات سال‌های گذشته کشور ما در اتاق فکر اسرائیل، آمریکا و فرانسه اتفاق افتاده بود و برای جنگ ترکیبی برنامه‌ریزی داشتند و در پشت این لبخندهای ظاهری مسائلی وجود دارد که آنها نمی‌خواهند که ایران به پیشرفت و تمدن برسد.

وی افزود: اسنادی نیز منتشر شد که آمریکا در آن مسیر بوده و خودشان نیز رسماً اعلام کردند آنها نقشه اغتشاشات را کشیده و تلاش می‌کردند شعله آن را نیز افزایش و روشن نگه دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر به دنبال سناریوسازی برای ایجاد آشوب در کشور بودند که جز بی‌آبرویی چیزی دیگری برای آنان نداشت؛ اما آنها با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی می‌خواهند ما را در تنگنا قرار دهند که به فضل الهی نمی‌توانند کاری را انجام دهند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از