حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست فرمانداری بندرعباس تأکید کرد:

خروج از سیاست‌زدگی به نفع مردم

خروج از سیاست‌زدگی به نفع مردم

سرپرست فرمانداری بندرعباس با تأکید بر لزوم خروج از سیاست‌زدگی در جامعه به نفع مردم گفت: حکمرانی مردمی مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حبیب بهادری صبح امروز در دومین روز از پنجمین نشست رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هشتمین نشست شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در حوزه جنگ شناختی، درگیراین جنگ و روایت‌ها هستیم که در بسیاری مواقع عرصه را به دشمن می‌بازیم.

بهادری با بیان اینکه در حوزه جنگ شناختی هدف دشمنان نا امیدکردن مردم است، تصریح کرد: ما تصویری از آینده نداریم و این معضلی است که باید برای آن چاره اندیشی نماییم.

وی ادامه داد: چند روزی از دهه فجر نگذشته است، انقلاب ما پیامش امید بود و دشمن روایت‌ها را وارونه رواج می دهد و ما باید از آینده انقلاب روایتی را مصور نماییم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: ما بدون اینکه محتوایی در نسل ضد داشته باشیم به این مساله ورود کرده ایم و لازمه آن تخصصی تر شدن موضوعات فرهنگی است.

بهادری با اشاره به اینکه در حوزه حکمرانی مردمی اگر تعریف ساده‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: توجه به آگاهی، اراده مردمی و تسهیل در شکوفایی آینده مردم را باید انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه از فضای سیاست‌زدگی باید خارج شویم تا بتوانیم نتایج آن به نفع مردم باشد، گفت: در حوزه راهسازی با مشارکت مردم ودولت قریب به 50 کیلومتر پروژه راهسازی را به مرحله اجرایی رسانده‌ایم که روزهای چهارشنبه تا جمعه در شهرستان بندرعباس انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه برای مشارکت مردمی باید خط ومشی مشخص نماییم، تصریح کرد: اکثرمان بر مشکلات می‌تازیم تا اینکه لیستی از حل مشکلات داشته باشیم.

به گفته بهادری، در کار فرهنگی باید قاعده بر نظام حاکم شود و امروز اگر مشکلاتی داریم به دلیل بی قاعدگی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین سازمان فرهنگی و ورزشی را در بندرعباس راه اندازی کرده‌ایم، گفت: تبادل تجربه در حوزه تولیدات باید شکل گیرد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهار کرد: در برخی از مسائل ممکن است بوم‌ها همخوانی نداشته باشد، اما ابزارها یکی است و مشکل را در حوزه محتوایی باید حل و فصل نماییم.

بهادری در پایان خاطرنشان کرد: بندرعباس مینیاتوری از اقوام مختلف است که نشان از جایگاه بندرعباس به عنوان یک شهر بندری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از