حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل بنادر و دریانودی خبر داد:

خدمات‌رسانی به 637 هزار مسافر نوروزی

خدمات‌رسانی به 637 هزار مسافر نوروزی

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان از خدمات‌رسانی به 637 هزار نفر مسافر و گردشگر در پنج روز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی در استان( 25 تا 29 اسفندماه 1402) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حسین عباس‌نژاد روز پنجشنبه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی در بندر شهید ذاکری جزیره قشم اظهار کرد: از ابتدای طرح تسهیل سفرهایی دریایی(۲۵ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲) به ۶۳۷ هزار نفر مسافر و گردشگر خدمات‌رسانی شده است. 

 

وی افزود: همچنین در این پنج روز بیش از ۱۰۱ هزار خودرو از مبادی گردشگری دریایی به صورت ایمن وارد بندرهای استان شده‌اند. 

 

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان تاکید کرد: هموطنان مسافر و گردشگر سفرهای دریایی توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و از شناورها و مسیرهای غیرمجاز استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: نمایندگان بندرهای استان به صورت ۲۴ ساعته در مبادی رسمی حضور دائمی دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص تعداد قایق‌ها، شناورها و صندلی‌ها در بنادر مسافری و گردشگری استان نیز گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است. 

عباس‌نژاد تعداد شناورهای مسافری فعال شده در اجرای این طرح را نیز ۴۳ شناور به ظرفیت چهار هزار و ۷۰۷ نفر و۴۶ لندینگ‌کرافت ویژه حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو اعلام کرد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از