حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرلنگه:

خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان جامعه هستند

خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان جامعه هستند

امام جمعه بندرلنگه گفت: استقلال، امنیت و آزادای نظام اسلامی مرحون از خود گذشتگی مادران و همسران شهداست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: استقلال، امنیت و آزادای نظام اسلامی مرحون از خود گذشتگی مادران و همسران شهداست و همه باید برای حفظ این استقلال و امنیت تلاش کنیم. 

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان زینت و ولی نعمتان جامعه ما هستند و مردم به وجود این افراد افتخار و مباهات می کنند از ویژگی بسیار مهم حضرت ام البنین سلام الله علیها توجه به زمان و مسائل مربوط به آن است او پس از واقعه عاشورا از مرثیه خوانی و نوحه سرایی استفاده کرده تا ندای مظلومیت کربلاییان را به گوش نسل آینده برساند.

وی با اشاره به تشییع پیشکر مطهر شهدای گمنام در سطح کشور تصریح کرد: پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور در کشور تشییع شد ،مردم مومن و انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی مثل همیشه میدان‌دار این مراسم باشکوه بودند که نشان دهنده حمایت وفادارانه مردم از نظام خودشان و بقای حیات طیبه انقلاب اسلامی است.

 خطیب جمعه بندرلنگه گفت: از سویی حضور پیکرهای شهدا در شهرها و روستاهای ما روحیه انقلاب،حماسی،شور و شعور را در فضای جامعه ما تزریق می کند و یادآور بزرگترین درس و ماندگارترین پیام‌ها برای ملت بزرگ ایران است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی چهارراهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت باید مورد توجه همگان خصوصاً نهادهای ناظر و مجری و آحاد نخبگان و عموم مردم باشد ،این چهار راهبرد منجر به انتخاباتی می‌شود که مظهر قوت ملی و پیشران کشور برای تحقق کامل تر (ایران قوی) می باشد.

وی با بیان اینکه سهم انتخابات پرشور در بازدارنگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است گفت: و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست، دشمن روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است لذا به اعتماد و انگیزه مردم حمله کرده و مردم را نسبت به نظام و آینده کشور بدبین می کند.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره اینکه در واقع آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمز ها و یا به اصطلاح تابوهای این کشورها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سوال نرود، خاطرنشان کرد: به محض مطرح کردن کوچک‌ترین پرسشی درباره این موضوعات و یا حمایت از فلسطینی‌ها و محکوم کرد جنایات اسرائیل سخت‌ترین برخوردها با اشخاصی که این اقدامات را صورت دهند انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از