حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

حضور در انتخابات به پیشرفت کشور کمک‌ می‌کند

حضور در انتخابات به پیشرفت کشور کمک‌ می‌کند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های آراء همچنین برای پیشرفت کشور و آینده آن ثمربخش خواهد بود.

سردار هدایت‌الله امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین آرای مردم، نظامی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تعریف شد نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در شعارهای مردم هم کاملاً محسوس بود؛ شعارهای «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی».

وی در ادامه افزود: نماد این جمهوریت، در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی است که در قالب انتخابات، تعریف می‌شود لذا یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نرم انقلاب اسلامی مردم هستند که در کنار دین و رهبری توانستند یک مثلثی را تشکیل بدهند که هم انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و هم این انقلاب ناب محمدی استمرار داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: برای تمدن‌سازی نیز به سه عنصر؛ «دین، رهبری، مردم» در قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران نیاز داریم.

سردار امیری تأکید کرد: انتخاباتی که قرار است یازدهم اسفندماه در کشور ایران اسلامی برگزار شود نمادی از این جمهوریت نظام است که در قالب جمهوری اسلامی تعریف شده و به شکل مردم‌سالاری دینی است که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی تشریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، به آسانی نتوانستم جمهوری اسلامی را تشکیل دهیم و مردم‌سالاری دینی را در مقابل نظام استکباری و غربی لیبرال دموکراسی تعریف کنیم، لذا هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، بدون شک به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش قدرت نرمی که امروزه انقلاب اسلامی در دنیا تولید کرده است کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های آراء همچنین برای پیشرفت کشور و آینده آن ثمربخش خواهد بود.

سردار امیری بیان کرد: با مرور وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمی‌یابیم که علاوه بر تصویب لوایحی که از سوی دولت به مجلس ارسال می‌شود، مجلس نیز می‌تواند طرح را تصویب و به عنوان قانون، در کشور جاری و ساری کند، لذا این جزو وظایف مجلس شورای اسلامی است که می‌تواند در حل و فصل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام کمک کند.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، اشاره کرد و گفت: مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، چشم دشمن را کور کردند، این مردم فهیم، در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور حداکثری خواهند داشت و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از