حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه موقت بوموسی:

جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست بایستد

جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست بایستد

امام جمعه موقت شهرستان بوموسی با اشاره به جنایات رژیم موقت صهیونیستی در غزه تأکید کرد: جهان اسلام باید در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی بایستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جاودان امام جمعه موقت بوموسی در خطبه‌های این هفته شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی های این بانوی بزرگوار اسلام، بحث تبیین راه عاشورا است، اظهار کرد: آنچه که سیدالشهدا (ع) آغاز‌گر آن بود با بیان نورانی حضرت زینب کبری (س) تکمیل شد که این همان جهاد تبیین است که از زبان حضرت زینب کبری (س) به منصه ظهور رسید و ابعاد اصلی واقعه عاشورا را تبیین کردند.

امام جمعه موقت شهرستان بوموسی ادامه داد: امروز اگر ما عاشورای زندگی می‌کنیم مدیون و مرهون تلاش‌های حضرت زینب (س) هستیم، مدیون خطبه‌های آتشین آن حضرت در کوفه و شام، در کاخ‌های ظلم و استبداد امویان که هرگز از خاطره تاریخ محو نخواهد شد، هستیم.

وی گفت: از این امروز زنان مسلمان افتخار دارند خود را از دوستداران آن حضرت بدانند، الگوی زندگی خود را حضرت زینب (س) قرار بدهند و از ایشان وظایف دینی خود را فرا بگیرند و در این برهه از زمان با حفظ حجاب و عفاف خود، به جهانیان اعلام کنند که به اصول و ارزش های دینی و اخلاقی احترام می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان اذعان داشت: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌فرماید: «بالاترین چیزی که خداوند از بندگانش می‌خواهد، تقوایی الهی است و از این بالاتر چیزی وجود ندارد و از همه نمازگزاران را به تقوای خداوند و ترک گناهان دعوت می‌کنم.

امام جمعه موقت بوموسی با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی در غزه تأکید کرد: جهان اسلام باید در مقابل جنایات ژریم موقت صهیونیست بایستد و حمایت همه‌جانبه از غزه و فلسطین داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر بصیرت و آگاهی مردم از حضور در انتخابات و انتخاب کاندید اصلح گفت: نمایندگان مجلس باید از افرادی آگاه و هوشیار جامعه باشند تا بتوانند به خوبی از جامعه دفاع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان در پایان تأکید کرد: در شهرستان بوموسی نیز باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که حداقل اطلاعاتی در مورد منطقه داشته باشند و از حق مردمان جزیره بوموسی دفاع کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از